Söndag 19 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Bröllopspresent

Bröllopspresent

Hjälp!
Vi har snart varit gifta i 15 år, och det är dags för bröllopsdag. Min hjärna är nollställd, därför vet jag inte vad jag skall ge min fru för något.
Är behov av många förslag, och skulle uppskatta att veta vad ni ha givit eller fått eller sett andra få.
BRÅTTOM
Antal svar på detta inlägg: 7
Kanske ett smycke set vore nåt det är ju uppskattat av dom flesta kvinnor
Boka bord på någon trevlig restaurang, se till att det är lite "arrangerat" innan Ni kommer. Ge henne en eller 15 rosor och bjud på god mat bara för Er två.

Om Ni inte kan fira "ute" - ge henne en lyxweekend på något SPA, eller åk tillsammans till ett hotell (där Du givetvis förbeställt rum, meny m m). Har Ni barn, finns det säkert någon som kan hjälpa till så att de är sysselsatta medan Ni firar.

Ska Ni vara hemma "med familjen" beställ hem mat, tänd ljus, ge henne ett presentkort på blommor, smycken, SPA etc.

Om inte något av detta går att genomföra,
krama om henne och ...............! Lycka till!
Ge henne en stor bukett rosor,tänd lite ljus,sätt på soft musik och placera frugan i hennes favoritstol.Serva henne sedan med vin eller vad hon föredrar,under tiden sliter du som en furie i köket och lagar den bästa middag hon nånsin har fått,förrätt,huvurätt o efterrätt.Det uppskattar hon garanterat.

LYCKA TILL!
Annons
Varför inte något annorlunda som en låda spik, för det har hon nog garanterat aldrig fått.
Jag och min "gube" har snart varit gifta i 50 år och det jag uppskattat mest under alla dessa år har varit en varm omtanke - t ex ett presentkort på
t ex "Floating", massage, blommor eller "jag handlar fixar det och det etc"!
Som kvinna vill man framför allt bli uppskattad och ompysslad. Kanske det kan vara något att tänka på.
köp en dator åt henne alla vill ha en egen dator idag.. :)
Tack för alla förslag, jag skall grunligt fundera på alla dessa. Finns det fler goda förslag så blir jag glad, för då får jag fler att välja mellan. Det är inte så lätt som det kan låta att välja något passande, man vill ju så gärna att allt ska vara så bra som det bara går. Tycker om och uppskattar min hustru mycket, vilket jag ofta talar om för henne.
Och 15 år tillsammans, det är inte fy skam det. Jag nhoppas att dett många fler framöver.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem