Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Tråkig sida

Tråkig sida

tycker denna sida har blivit tråkig så jag slutar härmed att vara här och på is forum tyvärr

leiake
håll igång som du brukar jag kommer väl kanske titta till is utan att skriva något

kommer nog tillbaka när jag ser att den blivit lite trevligare
ha de allihopa å god jul å gott nytt år på er alla is:are / peter
Antal svar på detta inlägg: 8
Jag är benägen att hålla med dej fjälkobonde! Här är vi belagda med munkavel, vet inte hur detta forum ska överleva om man inte får ha åsikter om saker och ting.....som händer i samhället.... Forumet har mycket gott men detta tar priset vi är helt enkelt omyndigförklarade!! Stäng trådar då det börjar att bli påhopp och liknande istället!!!
Tintin
Jag följer ditt exempel fjälkobonde.

Jag citerar Zaphod.
"Varför inte låta samma regler gälla här, som i samhället i övrigt?"

Modda lagom! är mitt råd till Er, de fyras gäng.

Kanske återkommer jag också när det blir lite högre i tak.
Jag håller fullkomligt med ovanstående i det här forumet får man verkligen inte tycka vad man vill.
Annons
Hej..ja men vila i frid då..,...funkar bäst så här som daniel vill ha`t minst strul o helt legitimt..kan ju tycka en del,, har funderat en del.....men va fan ventilera åsikter ..de kan man ju göra på flashback eller liknande..ganska skönt egentligen..typ en fredad zon att bara vara på..)))är ju antagligen därför man hängt kvar i alla dessa år...börjar ju vara ett tag nu daniel..))grattis o keep up the good work man..!!!!
Varför en massa tjöt om att få ventilera..har ni inget annat socialt liv än att sitta å pysa ut era åsikter i ett forum. Prata med era vänner å bekanta om sånt ni vill få ur er å sluta gnäll på detta forum. Det fyller många andra funktioner, dock inte de psykologiska kanske.
Nog är det märkligt att det verkar vara viktigast är att få ventilera sina sociala problem på en hemsida som för mig är till för att reda ut problem med datorer, hyfsade filmer, och en massa vanliga frågor som vi inte riktigt vet hur vi ska hantera. Skapar man en tråd så är det alltid någon som har kritiska synpunkter på det man skriver (eller inte skriver). SSU:s nu avgående orförande skrev i DN att hon inte tar emot skit, oavsett om hon har är oskyldig eller inte, men här verkar det som dom som skriver inte bryr sig. Det finns alltid någon som hoppar på den som skriver för att personen inte har den kunskap som påhopparen siktar in sig på, fast frågeställaren just önskar få samma i kunskap om ämnet som bessewissern (ev felstavat) klankar på. Så min önskan är att hjälp varandra och leta inte efter eventuella syntaxfel i det som skrivs. Stackars Göcke och Daniel som måste hantera alla oss tokar som ventilerar all vår frustation här på forumet.
Med önskan om en God Jul och ett bättre 2007.
BoboSlacke
För mig är det märkligt att om det blir diskussion om vad som ska ventileras på forumet så blir det problem för dem som inte kan prata om annat än sina datorproblem. Ring helpdesken och sluta bombardera forumet med en massa banala datorbekymmer kan man ju kontra med isf.
Prata om lite verkliga och viktiga saker istället. Ser inget någonstans om att detta enbart är ett datorforum. Att prata om tankar och känslor är kanske för tungt för er? Här på forumet finnes en väldig bredd på insikter, kunskap och åsikter vilket gör att det dyker upp vinklingar och tankar man inte har själv på sin kammare, vilket gör diskussioner intressanta. De som har datorproblem kan ju hålla till på IDG.se och diskutera grafikkort och musproblem där istället.
Hördes det hur fel det lät? Lika fel som att prata synpunkter om saker och ting på flashback.se istället. Sluta att gnälla om det handlar om andra saker än era datorer på forumet. Läs inte inläggen då om det stör er så pass! Och under tiden som ni funderar ut en bra replik på detta inlägg kan ni ju slå upp ordet forum.
Håller fullkomligt med Tompaxox!

BoboSlacke:
Varför inte starta en tråd om hur man gör pepparkakshus? Det är nog en bra nivå för många här!!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem