Lördag 11 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Följ rymdäventyret live

Följ rymdäventyret live

http://www.nasa.gov/55644main_NASATV_Windows.asx
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Är allt verkligen direktsänt?
Andreas
På dagarna sänder de repriser av det som har hänt på kvällen och natten, men på nätterna är det mesta direktsänt. Tyvärr är det så att när man väl börjat titta, så kan i alla fall inte jag sluta titta.
Det är riktigt spännande.
Ok, tack för svaret!
Annons
Huckleberry.........
tack så mycke,sitter som klistrad
Tröttande, får ni inte nog av det på nyheterna? Fågelsång hit o fågelsång dit. Hjälte har han blivit nu oxå i svenskars ögon, hur nu det gick till? Har för mig att man måste rädda livet på någon för att kallas hjälte....
Hjälte är i allmän betydelse en beundrandvärd person som utför stordåd, och som på så sätt vinner ära och berömmelse, jag tycker nog att Chriser Fuglesang gjort sig förtjänt av det epitetet.
xyz,

Håller inte med, när landslaget eller någon annan inom sport gör en storbedrift så kallas det just en "hjältebedrift", dvs något som kan liknas vid en hjältes bedrift utan att vara det. Nej, det måste nog till att rädda en människas liv eller att rädda denne från ett öde värre än döden för att kallas hjälte. Plus göra detta med fara för sitt eget liv.
Fågelsång är en forskare och inget annat. Hans insats för mänskligheten måste anses av den luxuösa arten, dvs - inget som vi inte skulle klara oss utan.
loan.

Man måste kommaihåg att vem som helst kan vara en hjälte i någon annans ögon, hjälten är vad vi gör honom/henne till det kan även innefatta dig loan, en stor hjälte i många barns ögon måste ju vara " " nu när julen är här, och att vara " " på julafton är något av det roligaste som finns, om inte barnen blir rädda förståss, så på med skägg och mask och bli hjältar för en dag.

GOD JUL alla IS:are.

(glögg)

xyz.
xyz,

Haha, nog för att jag har känt mig som en tomte i vissa situationer. T ex när man har stämt träff med en ny tjej som inte dyker upp där man kom överrens e dy. Så... nog har jag varit tomte alltid, men aldrig hjälte.
Puh, Fågelsången har gjort touchdown............

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem