Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Tappat låtar vid drag å släp funkti

Tappat låtar vid drag å släp funkti

Hej , ja det är nämligen så att jag skulle bränna ner en cd till en vän men när jag skulle dra dom till rutan för låtar som ska brännas ner så tappade jag dom på vägen så att säga *S* ja det låter ju lite lustigt .

Det jag menar är att jag använde " drag och släp " funktionen i Nero men som sagt så tappade jag dom , är det nån som vet om jag kan hitta dom igen på nåt sätt ? minns inte riktigt va dom hette men det va två jul låtar .

Vill gärna få det fixat till imorrn då jag vill ge bort en jul cd till en vän .
Tackar på förhand
Antal svar på detta inlägg: 6
När du drar och släpper så ska inte låtarna försvinna från den mapp du drog dem ifrån. Du kopierar dem bara till skivan nämligen.
Pova med att använda sökfunktionen, så ser du var de ligger. Sannolikt så lyckades du att flytta dem in i någon annan katalog (hoppas jag)

Klicka på Start och sedan sök. Därefter bilder/musik/video och slutligen bocka i rutan musik.
Om du sedan hittar låtarna så kan du se på egenskaper var låten ligger och du kan flytta dem därifrån de ligger och tillbaka där du vill ha dem
Hej , den ena låten tror jag hamnade i diskett mappen , för när jag tappade den så hoppade det upp en ruta där det stog " sätt i en diskett "

Jag tycker oxå att det är konstigt att dom försvann från min mapp då jag tappade dom

Ska försöka hitta dom på nåt sätt .

Tackar för svaren

Annons
Jag har hittat den ena låten

Den andra som jag tror hamnade i diskett enheten hittar jag inte ,, men jag får kanske nöja mig så .
NU har jag hittat den andra låten oxå efter mycke letande

Tackar så mycke för hjälpen å önskar en GOD JUL !
Den som söker skall finna


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem