Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Öde samhälle vad gör ni

Öde samhälle vad gör ni

På min väg till min lilla restaurang, så slog det mig att vad tyst det är.

Vad tusan gör ni på Annandagen. Ligger ni bakfulla och lider. Mitt samhälle
sjuder av liv alla dagar, men dagarna efter storhelger så är det som en
övergiven vilda västernstad.

EZ du bor ju i samma samhälle. Är det inte märkligt. 35000 människor
bara ligger och rör sig inte.

Lägger dom puzzel kanske. He,he

Fler som har undrar vad folk hittar på i helgerna där ni bor.???
Antal svar på detta inlägg: 6
När det gäller de äldre så tror jag att de flesta håller sig till hemmets lugna vrå. Det lyser i alla fönster och folk tittar på TV. I alla fall här i Sävedalen.

Igår åkte jag genom stan' på kvällen och det var fullt med ungdomar som hade alkohol med sig på vagnen och var uppenbarligen på väg ut.

EZ
Enligt min dotter så är det öde här i stan oxå å det brukar det vara efter storhelger , tror nog att det blir mer liv senare när folk ska ut på krogen . Jag å många som jag känner tar det helt enkelt lugnt slö kollar på tv sitter vid datorn städar undan lite osv , för min del är det gott att ha en sån här dag för mig själv .. Förresten har det inte varit annandags rea idag ?? då måste det väl ha varit folk ute . ,, det är så typiskt mig att inte hålla reda på sånt
Det är lugnt här oxå (Mjölby). Själv så har jag varit innomhus hela dagen för jag fick "spring i benen" efter all mat oxh stillasittande så jag har storstädat toaletterna och badrummen. Känns jätteskönt såhär i efterhand.
Man får lite överskottsenergi:)

Tror kanske flera gör som jag...eller bara umgås
Annons
Fibblan !

Vadå umgås! Tänker vi på samma sak. Fy skäms !He,he
Här i Malmö var det fullt på bussen i alla fall, vi har varit hos sonen på kaffe.

Det bruka vara mycket folk ute eftersom det är rea, har inte varit på den i år än. Ska nog i morgon, vi ska försöker hitta något till barnbarnet i födelse present.
Leiake: hahahaha....nä det var väl inte det jag i första hand tänkte på med 4 ungar i hälarna. Men det är ju ett trevligt sätt att umgås på *S*
Man måste ta sig tid att vårda kärleken:)

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem