Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Internet Explorer 7

Internet Explorer 7

Skulle installera I E 7 på en nästan ny dator med XP-MediaCenter som OS,
men får till svar att operativsystemet inte stöder den svenska sråkversionen. Är det så att OS:et är installerat på engelska med ett svenskt språkpaket?? Jag kan inte hita något språkpaket rill IE7 om jag skulle välja att installera på Engelska. Nån som har en vettig lösning.
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

ta bort den version du laddat ner å börja om från början när du kommer till val av språk välj eng
svårare änn så var de inte
Jo de e lite svårare än så för jag vill ha explorer på svenka
den finns på svenska sen den 22 dec gör en ny om installation med valdisering så kommer du rätt leta på microsoft:s hemsida å sök på IE7
för de ska finnas på menyn av språk förresten har du äkta xp så du inte kör me en sk piratkopia
eller så får du vänta till i början av 2007 då IE7 kommer i en uppdatering å sin slutgiltiga form
svara så vi vet hur de går / peter
Annons
Novisen!

www.microsoft.se där hittar du IE7 på svenska i högra hörnet.
eller gör så här

gå in på microsoft.com/se/
skriv IE7 i sök rutan

klicka sen på hämtningsbara filer för ie 7

gå sen till webbplatser för ie7 klicka på sverige där hittar du den svenska versionen / peter
gör som leaike då hittar du de snabbare
Tack för att ni försöker men det är ju OS:et som inte stöder att installera en svensk version och språkpaketet täcker inte upp för en ny webbläsare, jag har testat alla era förslag innan jag bad om hjälp.
Skulle bara tillägga att det blev IE 7 på engelska, enda lösningen enligt Microsoft ??????
ok
men de var knepigt
hoppas de funkar iallafall
/peter
Himla konstigt att få en engelsk version av XP med svenskt språk.
Det innebär att försäljaren har en billigare kopia av OS men installerar ett litet gratispaket med svenska för att "lura" kunden, eller inte?
Det känns lite mystiskt faktiskt

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem