Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Ny i forum

Ny i forum

He alla ! Jag är en kille på 8 år som är ny i forumet. Hoppas ni är snälla med mig om jag stavar lite fel ibland..
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Välkommen kakan98
Kul att se att vi även har yngre förmågor som yttrar sig här på forumet!
Hej och välkommen Kakan98 till IS
även om du kanske inte är en ovan läsare på forumet.

leiake , jag är inte pappan

Kakan98 , fördelen med att vara medlem är att du kan ta med dig dina
favorit länkar och köra dem på skoldatorerna.
Jag förmodar att ni kommer att få tillgång till dem om ni inte redan har det nu.

Jag brukar tipsa om att lägga upp en del bra egna länksidor som är bra att ha i skolarbetet, då har man dem med sig oavsätt var man är och vilken dator man kommer till.

Det känns som det är mer personligt då, säger de som har testat under
vår och höst terminen 2006.

vh göcke
Hej kakan jag gissar att din pappa är Breeze
Välkommen hit
Annons
Jag gissar också på att Breeze är din pappa.

Här i forumet är inte det viktigaste att man stavar rätt. Det är mycket viktigare att man gör sig förstådd, eller hur?
Skriv mycket och gör dina rättstavningsläxor så kommer stavningen förbättras allt eftersom tiden går!
Ni har så rätt och riktigt....får anses som skyldig i sammanhanget.

Ni ska tro att han har tjatat på mig om att få ett eget konto på IS de sista veckorna...och med Daniels välsignelse så var allt OK. Ville ju inte bli tagna för ubåt då vi sitter på samma datorer...

Knorken är rätt duktig på att läsa och skriva, med tanke på att han bara har gått halva ettan.
Och nu när han uppenbart har ett intresse av att vara med i forumet tänkte jag att det också är en bra läs och skrivträning för honom.
Vi kan ju bara hoppas på att det finns fler i den yngre åldersgruppen som också vill skriva lite....några inlägg av yngre tonåringar har jag redan sett och det är bara kul.

//Breeze
Det är riktigt Breeze , vi vill ha flera yngre medlemmar. och det är inget hinder som vi ser det. om det sker så öppet som när du ställde frågan.
Har ni familjemedlemmar så låt de också registrera sig, men gör det öppet
så vi inte tror att det är bus streck.
Göcke får min undulat också vara med? Hon kan säga några enstaka ord . Jag skulle kunna skriva för henne .

EZ
det var väl inte husdjur jag menade med familjemedlemmar
Ha ha det var kul .
Tur att husdjur får inte vara med för min katt skriver såm en kråka
Jag såg en hund som spelade poker, men den var så dum att den viftade på svansen när den fick bra kort

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem