Forum \ Övrigt
|
Äta eller prata...? |
ElectricZombie
2007-01-04 19:28 |
Är jag ensam om att tycka att det är brist på respekt när någon ringer upp dig och samtidigt håller på och mumsar i sig från en fulldukad tallrik, ljudligt accompanjerad av diverse smackljud?? Har två vänner och en familjemedlem som envisas om att göra det här. Min irritation tar sig ett radikalt uttryck; jag försöker att avsluta samtalet så fort som möjligt för att inte ilskna till. EZ |
Antal svar på detta inlägg: 8 |
mrTACO
2007-01-04 19:35 |
Håller med dig Jag avslutar tvärt om det är någon jag ringer som äter samtidigt!Det är det värsta jag vet , ohyfsat tycker jag!! ![]() |
Vargo
2007-01-04 19:44 |
då är det bättre dom passar på att ringa när dom är på toa
|
LeifB
2007-01-04 20:32 |
ElectricZomb: Jag håller med dig fullständigt att man inte ska prata med mat i munnen i synnerhet om man blir uppringd! mr TACO: Du måste skoja eftersom du inte accepterar att någon som blir uppringd under en måltid vill tugga ur mun ![]() F.Ö vad är det för gubbe som finns framför vissa nickname, har jag missat något Leif |
Vargo
2007-01-04 20:36 |
om du pekar på gubben så ser du varför den är där
|
LeifB
2007-01-04 20:37 |
Det blev litet fel i första meningen, ska vara om man ringer upp, naturligtvis. sorry Leif |
LeifB
2007-01-04 20:41 |
Tack Vargo men i mozilla händer ingenting, om det kan bero på det. Ditt namn Vargo t.ex. byter färg men gubben förbli oberörd. Utanför tråden men jag är nyfiken av naturen |
Vargo
2007-01-04 20:45 |
när jag pekar på gubben så står det att jag har bild om du klickar på mitt nick så skall du komma till min profil
|
LeifB
2007-01-04 21:02 |
Tack igen Vargo jag beundrar ditt engagemang i mitt problem. Det funkar inte i alla fall. Jag får starta en ny tråd. Tack i alla fall Vargo
|
^ Till sidans topp | |
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem