Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Äta eller prata...?

Äta eller prata...?

Är jag ensam om att tycka att det är brist på respekt när någon ringer upp dig och samtidigt håller på och mumsar i sig från en fulldukad tallrik, ljudligt accompanjerad av diverse smackljud??

Har två vänner och en familjemedlem som envisas om att göra det här. Min irritation tar sig ett radikalt uttryck; jag försöker att avsluta samtalet så fort som möjligt för att inte ilskna till.

EZ
Antal svar på detta inlägg: 8
Håller med dig Jag avslutar tvärt om det är någon jag ringer som äter samtidigt!Det är det värsta jag vet , ohyfsat tycker jag!!
då är det bättre dom passar på att ringa när dom är på toa
ElectricZomb: Jag håller med dig fullständigt att man inte ska prata med mat i munnen i synnerhet om man blir uppringd!

mr TACO: Du måste skoja eftersom du inte accepterar att någon som blir uppringd under en måltid vill tugga ur mun .

F.Ö vad är det för gubbe som finns framför vissa nickname, har jag missat något

Leif
Annons
om du pekar på gubben så ser du varför den är där
Det blev litet fel i första meningen, ska vara om man ringer upp, naturligtvis.

sorry

Leif
Tack Vargo men i mozilla händer ingenting, om det kan bero på det.

Ditt namn Vargo t.ex. byter färg men gubben förbli oberörd. Utanför tråden men jag är nyfiken av naturen
när jag pekar på gubben så står det att jag har bild om du klickar på mitt nick så skall du komma till min profil
Tack igen Vargo jag beundrar ditt engagemang i mitt problem. Det funkar inte i alla fall. Jag får starta en ny tråd. Tack i alla fall Vargo

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem