Fredag 26 februari 2021 vecka 8

Forum \ Övrigt

Äta eller prata...?
ElectricZombie
2007-01-04 19:28
Är jag ensam om att tycka att det är brist på respekt när någon ringer upp dig och samtidigt håller på och mumsar i sig från en fulldukad tallrik, ljudligt accompanjerad av diverse smackljud??

Har två vänner och en familjemedlem som envisas om att göra det här. Min irritation tar sig ett radikalt uttryck; jag försöker att avsluta samtalet så fort som möjligt för att inte ilskna till.

EZ

Antal svar på detta inlägg: 8

mrTACO
2007-01-04 19:35
Håller med dig Jag avslutar tvärt om det är någon jag ringer som äter samtidigt!Det är det värsta jag vet , ohyfsat tycker jag!!

Vargo
2007-01-04 19:44
då är det bättre dom passar på att ringa när dom är på toa

LeifB
2007-01-04 20:32
ElectricZomb: Jag håller med dig fullständigt att man inte ska prata med mat i munnen i synnerhet om man blir uppringd!

mr TACO: Du måste skoja eftersom du inte accepterar att någon som blir uppringd under en måltid vill tugga ur mun .

F.Ö vad är det för gubbe som finns framför vissa nickname, har jag missat något

Leif

Vargo
2007-01-04 20:36
om du pekar på gubben så ser du varför den är där

LeifB
2007-01-04 20:37
Det blev litet fel i första meningen, ska vara om man ringer upp, naturligtvis.

sorry

Leif

LeifB
2007-01-04 20:41
Tack Vargo men i mozilla händer ingenting, om det kan bero på det.

Ditt namn Vargo t.ex. byter färg men gubben förbli oberörd. Utanför tråden men jag är nyfiken av naturen

Vargo
2007-01-04 20:45
när jag pekar på gubben så står det att jag har bild om du klickar på mitt nick så skall du komma till min profil

LeifB
2007-01-04 21:02
Tack igen Vargo jag beundrar ditt engagemang i mitt problem. Det funkar inte i alla fall. Jag får starta en ny tråd. Tack i alla fall Vargo

Till: Forum \ Övrigt

^ Till sidans topp

Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

Logga in eller klicka här för att bli medlem