Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Sexigaste mannen

Sexigaste mannen

Jaha tjejer, då ställer jag frågan. ( Ok killar ni FÅR också tycka)

Vem är den sexigaste mannen? Om vi håller oss inom musik och tv,film genren.

Och vad är det som är sexigt?

Själv tycker jag att utstrålningen är ganska viktig.

Å kikar jag utomlands så hittar jag en hel drös med sexiga män
Nicolas Cage är en av mina favvisar.
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

En kvinna annonserade i en tidning efter en man Han skulle vara trogen och inte gå ifrån henne och han skulle vara snäll och inte slå på henne
och så skulle han vara en fantastisk älskare.Hon fick många svar men det var inte någon som dög
Då ringde det en dag på dörren och när hon öppnade såg hon en man utan armar och ben ligga på trappen
-vad vill du- sa hon
-du har ju annonserat efter mig-svarade han-du ser själv inga ben jag kan inte springa ifrån dig och inga armar jag kan inte slå på dig
-Jaha och vad får dig att tro att du är en fantastisk älskare?-
-Hur tror du jag lyckades ringa på dörrklockan?-
Ja det finns bara en ELVIS PRESLEY både den yngre och äldre varianten vilken mun och vilken häck .............mmmmmmmmmmmmmmmmm
Hahaaahha, den var bra Vargo. Undrar om hon nappade

EZ
Annons
ROLF LASSGÅRD...där kan man snacka om man och utstrålning!!! KAn bara säga "KOM TILL MAMMA" Skulle kunna tänka mej att fastna i en bäddsoffa ihop med honom
Fibblan, vart jag förvånad? Näe....Persbrant!!!
TINTIN
Haha... Scenen när de fastnar i bäddsoffan är ju sååå bra!
Tintin, håller med! Jag skulle också vilja fastna i bäddsoffan med Rolf Lassgård, så det blir nog lite trångt!!!
Joanna. Ingvar Hirdwall gör som alltid en strålande roll i Potatishandlaren, den bäddsoffa han i rollen har konstruerat för att hans dotter ska "fåtill det" är något av det mest suveräna man kan se när det gäller humor, man får sig ett gott skratt, som man kan jag kanske tycka att RL är något för lönnfet.
Kan ju bara säga ett han har nåt att ta i och hålla sej i då det blåser
Tintin (tycker om goa men med lite att ta i)
George Cloney e ju inte helt fel heller...ojojoj vilka ögon vilket smile vilken röst vilken kropp= VILKEN KARL!!!
Tintin

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem