Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Skådespelare ?

Skådespelare ?

Det fanns en MTV Reklam Spot som gick 1992, i samma tidsperiod som Dennis Leary gjorde en massa små korta reklam inslag för MTV.

Handlingen var att en man stod framför sitt hus och talade mot kameran och i den medans kameran flyttades runt, den är filmad i svart vitt, han pratade om sin fru och "frun" ville ha en hund, men när hon inte fick det utan något annat, så ville "barnet" ha en hund istället.... "-....and now the baby wants a dog.

Är det någon som kan hjälpa till att ta reda på vem denna skådespelare är ? Jag "tror" inte det är Dennis Leary, för jag har just kollat igenom vilka han gjorde, och hans signum var att han kedjerökte hela tiden, talade mycket fort, och ibland hade han en "osthjälm" på sig.... " Sjukt kanske"....

Men väldigt roligt!

Jag har en aning om vem det kan vara, men jag skriver inte det här för att hålla alla ivriga medhjälpare neutrala....


// x
Antal svar på detta inlägg: 2
Vet inte om det är honom du menar men en som var med i reklamen var Toby Huss, Filmen hette "I want my MTV" om jag inte har helt fel.

/Don Tomaso
Hej DonTomaso.

Du är på rätt spår men filmen "I want my MTV", är ju en samling av olika MTV reklamfilmer, samt historien om hur MTV blev MTV... I Den filmen gör Toby Huss sitt bidrag genom en Frank Sinatra tolkning och det är inte denna jag är ute efter.... Inte heller tror jag att det är Dennis Leary, som gjorde störst succé av alla som var med och gjorde dessa reklamfilmer...

Jag säker på att det var en annan skådis, och eftersom jag fortfarande inte vill ge några ledtrådar om vad jag tror så lämnar vi frågan uppe!

// x

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem