Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: TV, film och musik

Så skall det låta

Så skall det låta

Brukar titta på detta underhållningsprogram med lite ljumt intresse.
Idag kollade jag och fick se att Lill Lindfors var med. Då var det stopp.
Henne har jag aldrig orkat med. Det är helt kört.

Undrar vad det är som gör att man avskyr vissa artister, så man avstår från att titta.

Tommy Körberg tycker jag var en riktig "tönt". Men så märkte jag att han
kunde sjunga med perfekt gehör och kunde hålla toner i minuter. Då
accepterade jag honom, på stubinen. Nästan min favorit nu.

Är det fler som får samma "feeling" när vissa artister visar sig. Att man
avstår från att titta.

Jag riskerar väl livet nu. Men Christer Sjögren tål jag inte.He,he

Däremot gillar jag Lasse Stefans- Olle Jönsson trots att han ser gravid
ut. Men vilken röst.!!!
Antal svar på detta inlägg: 38
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Jag tycker inte att Christer Sjögren är sexig, sjunga kan han men det är oxå allt. Vissa av Jills låtar är bra men inte alla.
Har tittat på så ska det låta innan men nu föredrar jag let´s dance istället.
ORUP är dryg har man hört en låt har man hört alla samma stuk på dem.

Men var det någon som såg det nya svenska humor programmet idag el rättare sagt i går fredag på tv 4, var var humorn någonstans undrar jag el är det jag som inte fattar. Robert G är rolig men i detta program var det en konstig humor. Nä var har den hederliga svenska humorn tagit vägen?
Förlåt leiake för att jag tog upp detta.
Är Robert Wells kvar?
Ulf Lundell och Tomas Ledin är 2 artister som får mig att stänga av radion eller tv'n...kan bara inte med dom. Sommaren är kort är den låt som framkallar mest kräkkänslor av alla...

/P
Annons
Ulf Lundell vilken idiot! Hade "nöjet" att jobba med honom i sommeras då han spelade i Karlstad. Större idiot har jag aldrig mött han tror att han är en världsstjärna, men det är han ju absolut inte! Vi som jobbade fick inte vistas i närheten av denna gubbe, så vi fick kasta i oss maten bara för att han skulle komma och äta!
Sen finns det stjärnor som är som gemeneman och inte låter sig på verkas av sin status. Ta ett band som Status Quo, sitter och äter frukost när sångaren Francis Rossi kommer och går med en tallrik fil och flingor och tjatar med allt och alla i matsalen, och tror ni att han har tid att sätta sig och äta? Nej, han står och äter mitt ibland oss. Det kallar jag en stjärna, som vet att han bara är en människa och inte nån övermänniska.
jag tycker att Christer är ful. Platt ansikte, med en hy som ett månlandskap. Denna Olle Jönsson blev jag utskälld av för 20 år sen. Jag jobbade då som städerska på ett väghotell. Han klagade för att det inte fanns nog med handdukar på rummet och att inte frukosten fanns kvar när han kom upp kl 13 !!! detta glömmer jag inte, är nog lite långsint
Jag såg på så ska det låta denna gång trots, Lill och skrikgapan Anneli som klär sig som hon skulle ut och gå på gatan. Men det var bättre än förväntat, tvillingarna gjorde programmet dom var superbra!! Förra veckan knäppte jag över direkt för då var Anna Book med och henne klarar jag inte av. jag är livrädd varje gång hon öppnar mun och ska sjunga för det kan hon inte
Vi har alla IDOLER, men det är tur att vi inte har samma idoler.
Jag kollade lite på båda de debatterade programmen och jag håller med Tyckare, att de båda tvillingarna Rongedal var suveränt bra. Dom brukar ju köra till Janne Schaffer mm, men inte trodde jag att de hade sådana här resurser.
Lill är ju duktig, men jag är inte förtjust i henne som person.

När det gäller Lets dance, så finns ju där den kvinnliga programledaren som får mig att spy, dvs Agneta. Vilket lågvattenmärke hon är.
hihihihi, kan vi inte snacka samhälls grejer så får vi tydligen racka ner på andras IDOLER, dock är inte Anna Book en av mina då jag mest lyssnar på Death Metal och dylikt, men de personerna som blir påhoppade här kan ju inte ens försvara sig gentemot vad som utrycks här om de. DINA IDOLER kommer inte att bli mina och så tycker jag att det skall vara.
Apropå Lill så har hon väl aldrig varit nån Whitney Houston men precis som med Lill-Babs kan man komma långt med att klia de rätta gubbarna på rätt ställe. Lill började väl hos Hagge Geigert en gång i tiden , sen blev det väl texter av, i mitt tycke otroligt överreklamerade Lars Forsell. Jaja, det är väl tur att inte alla har samma smak...
Är det något som får mig att stänga av radion så är det Lasse Stefans,det där ylandet genom näsan är bara för plågsamt att höra på..

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem