Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Bröderna Rongedal

Bröderna Rongedal

Var det nån som såg så ska det låta i fredags kväll (Ja det var det ju förstår ju jag me) Men nu till saken BRÖDERNA RONGEDAL!! de var de mest suveräna jag har sett och hört på länge men vart har dom gömt sej förut? E det nån som vet om det finns nån skiva med dom? Jag vart bara helt såld på dom
Tintin
Antal svar på detta inlägg: 7
Visst är dom bra! Har aldrig hört talas om dom tidigare.

Den ena hade väl spelat med Electric Banana Band och Janne Schaffer och den andra med lite blandade artister. Jag tror att de i början av programmet sa att han hade spelat med både Lill Lindfors och Annelie Rydé.
Jag håller med, det var nog det bästa avsnittet hittills och det var ju helt klart "bröderna brothers" förtjänst. Slutnumret var ju helt otroligt bra och roligt att se!
Sedan tycker jag också att programmet har gjort ett lyft i och med att Peter Settman blev programledare. Oliiiiiiiidligt spännande har bytts ut mot Settmans höhöhöhöhö...
Peter Settman e suverän han me Jaaa brödernas slutnummer va så man fick stå päls över hela kroppen t o m min 14 åriga son tyckte dom var skit bra
Tintin
Annons
Kan bara instämma i hyllningarna.

Vem hade trott att gamle "Ronny" (eller var det Ragge?) skulle bli en så kompetent tv man. Tydligen anlitas han av tv för att träna nya förmågor som skall vara i tv. Gång,retorik, tips och tricks. tydligen väldigt kunnig.

Rongedahl bröderna har säkert doat till de flesta svenska artister inkl Banana band, mina barn säger att de är flugorna.??
Instämmer helt bröderna var helt suveräna, tittade på programmet en gång till nyss på Svt.se
Ja dom var helt otroliga. Snacka om att det såg ut som dom har roligt ihop.
Håller med alla ...men skiva? finns det nå´n skiva med bröderna???

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem