Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Samlingar

Samlingar

Är ny här så denna kategori har nog funnits redan.Vore bara kul och höra vad folk samlar på,själv samlar jag på gruppen Ramones.Kolla gärna in samlingen.www.ramones.zoomin.se.
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Ja, det skulle kunna vara intressant ett tag. Dock tror jag inte att det är ett ämne för en helt ny kategori .

Fin samling förresten. Själv samlar jag på knivar, armbandsur, Ambassadeurrullar och Rosa Ljung porslin. Knivarna är dock mitt största intresse.

www.freewebs.com/depaul56

EZ
Jo det stämmer vi har haft en tråd innan om samlarobjekt men vadå det gör inget.
Jag har samlat på vykort sedan jag var 1 år från hela världen. Ok det var inte jag som började med tanke på min ålder då. Har från alla kontinenter i världen. men inte alla länder än.
Tozza, jag har några oanvända vykort från Hawaii, är det något av intresse, så skickar jag dem gärna till dig?
Annons
EZ hoppas att du använder någon av Ambassadörerna till fiske.
Jag ska snart gå och lägga mig för att få några timmars sömn, men innan dess kan jag inte låta bli att säga: "Jag samlar bara på erfarenheter"!
Poppo, ja det kan man inte få för många av!
bengan, jag använder en röd 5000 och en svart 6000 sedan många år tillbaka. Har också en Shimano Bantam i den näst minsta storleken. Det är är alltså dessa tre som kommer tilll användning mest.

Ambissarna är från slutet av 60-talet och kastar EMÅ längre än många hypermoderna rullar.

EZ

PS Kör du också med dem?
Hade också en röd Ambassadör för många år sedan, på den tiden den kostade 150 kr. På den tiden var det en suverän rulle, och kan tänka mig att den står sig väl även mätt med dagens rullar.
Jag hade också en svart Victory med beteckningg C någonting, en rulle som gick på kullager och utan spridare, tror den var tillverkad på Victory produkter i Malmö, har du sett eller hört talas om en sådan Bengan?
Micke03
Jättegärna om du vill ha det besväret, har inga från just Hawaii skulle vara kul att ha. Har ingen i min bekantkrets som har varit där.
Jag kan skicka min adress till dig via mail. Stämmer den som står under din profil. så länge
Jag och min sambo samlar på Whiskey!!
Vi har fått ihop
1 Balvenie 10år.
1 Balvenie 12 år.
1 Balvenie 15 år.
1 Balvenie 21 år.
1 Macallan 12 år.
1 Macallan 18 år.
1 Glenfiddich 12 år.
Flaskorna är oöppnade!


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem