Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Det här verkar helknäppt

Det här verkar helknäppt

Läs i Aftonbladet - " Hon smiskar sina slavar – om de städar!"
Det är rubriken på en av Aftonbladets artiklar. Det kan inte vara en helt frisk människa som gör så. Eller är det jag som är konstig?
Antal svar på detta inlägg: 10
Nej, jag menar det
man ska ju smiska om dom INTE städar
Det beror ju på...gör dom ett riktigt kasst jobb kan man väl nog smiska dom, annars håller jag med Tyckare...
Frågan är väl egentligen om det inte ska klassas som svartjobb. Hon får ju både städat och gräset klippt mot betalning i form av lite smisk.

Hushållsnära tjänster...
Annons
Det verkar sjukt vare sig det är en man eller en kvinna som blir smiskad.
Kan det vara så, tror Ni, att det är en s k "nyhetsanka"? Jag varken kan eller vill tro att det är sant det som Aftonbladet skriver.
Rubriker i "kvällsblaskorna" säljer det vet vi ju! Och skapar debatt, det känner vi ju till. Men ändå, det här är för lite för mycket!
Äh, folk tänder på allt möjligt konstigt. Och att folk är konstiga är ju så vanligt idag att det är konstigare att inte vara konstig. Det är konstigt att de konstiga helt plötsligt är konstiga när folk förmodligen varit konstiga i alla tider men tidigare var det konstigt så då vågade ingen tala om att de var konstiga. För då skulle folk tro att de var konstiga...
Du är bra rolig Du! Men det ligger något i vad Du skriver
Outsiders i Kanal 5 handlar om detta sjuka beteende, det är bara att bänka sig 20.00.........tur man jobbar kväll
Det som är "sjukt" för dig Emans är fullständigt normalt för en annan...

/P
Alla platsar bara man inte gör någon annan illa!
okej, dåligt ordval av mig...

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem