Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Lösenord

Lösenord

Jag är medlem i en förening som har en egen webbsida, på sidan finns det en avdelning som bara är till för medlemmar, till den sidan ska man logga in med användarnamn och lösenord, när jag får upp inloggningssidan så finns det en massa gamla hotmail adresser på en rull-list, hur får jag bort dom?

Antal svar på detta inlägg: 6
Verktyg--->Internet-alternativ--->Innehåll-->Komplettera automatiskt
Rensa formulär och se till att bocken inte är i klickad för formulär

Tack för ditt svar Huckleberry tyvärr så hjälpte inte det, jag hittade dit du hänvisade mig, men när jag försökte rensa formulär så hände det ingenting
Gå in på Verktyg-internetalternativ-allmänt och ta bort webhistorik. Kolla sedan att bockarna är borta enl Huck's tips
Annons
Funkar det om du markerar den översta och håller in uppknappen(ovanför Ctrl knappen) och delete samtidigt?
Har du provat att ställa muspekaren på det namnet som ska tas bort? När namnet är blåmarkerat så klicka på Delete. Det funkar för mej.
Tack för alla svar, har provat samtliga förslag, jag känner att jag kanske inte har förklarat helt rätt, men så här är det:

När jag öppnar min klubbsida och vill gå in på medlemssidan så får jag upp ett fönster där jag i översta rutan som är försedd med rull-list skall fylla i mitt användarnamn (det är där alla hotmail-adresserna finns) samt en ruta under den där jag ska fylla i mitt lösenord, där är det tomt.


Jag kan ju logga in med mitt användarnamn och mitt lösenord, det är bara så irriterande att se gamla överspelade hotmail-adresser där.


Så fråga är var jag tar bort dom gamla hotmail-adresserna?

Ledsen om jag förklarade fel från början, är inte så hemma på det är med datorer.


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem