Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Kalsonger och trosor

Kalsonger och trosor

Nu har en skola i Danmark förbjudit eleverna att visa delar av sina
underkläder. Elevrådet tyckte det var fel. Man har som elev rätt att klä
sig hur man vill. Att visa kanten på sina kalsonger är stilfullt. He,he

Första gången jag sprang på detta mode, var när jag sa till en kille att
han höll på att tappa brallorna när han klev av bussen.

Han skrattade och sa: Det är skall vara så. Det är "cool". Helt inne.
Du skall inte skoja med en gammal man,sa jag. Men sedan förstod jag
att det var en modegrej. Ha,ha.

Undrar vad det blir till våren. Genomskinliga jeans, och inga underkläder
alls. Det blir en toppengrej. Det köper jag direkt. Ha,ha.
Antal svar på detta inlägg: 10
Leiake, har du hört talas om förargelseväckande beteende, jag har aldrig träffat dig, men inbillar mig att du hade åtnjutit en del uppmärkelse!
Genomskinliga kläder är väl inte fel
http://i104.photobucket.com/albums/m178/vargo72/gubbe.gif
Det beror på vem som har genomskinliga kläder!

Tycker oxå att modet med brallor som sitter i knävecken ser hemskt ut.
Såg en kille som hade detta o han skulle med bussen o fick springa om man nu kan kalla det springa, det var det roligaste jag sett på länge.
Annons
Jag har en son på 13 år som gärna vill dra ner byxorna så dom hänger på höften. Problemet är att han inte har dom "rätta" kalsongerna. Det ska va Björn Borg kalsonger, det vägrar jag köpa för dom kostar typ 300 kr
Det kanske är förklaringen till att ungdomarna drar ner byxorna, dom måste visa vilka dyra kalsonger dom har
Jag erbjöd min son att skriva björn borg med spritpenna på ett par billiga kalsingar från dressman. Men pojken vägrade. Han får dra upp byxorna
Jag var på H&M och handlade och i kassan stod en ung tjej vars byxor knappt täckte kussimurran fram och bak såg man nästan hela Maraboudalen, det var inte snyggt!
Har själv 2 tonårsgrabbar med BjörnBorg kallingar och nedhasade brallor.
Dock inte som dom värsta man kan se, dom som inte kan gå knappt.
Sambon gör egna loggor och dekaler och även sådana som trycks på kläder.
Grabbarna kommer ofta hem med kompisar som köpt nya kallingar å då gärna BB. Då vill dom ha vissa tryck som syns på kallingarna bak.
Många flickor köper kallingar som kärleksgåva och som sambon trycker på tex Jenny & Tim å pojkvännerna blir sååå glada*S*

Ja modet skiftar men vi var väl inte så snygga i V-jeans som satt som ett andra skinn och kort vit täckjacka med amerikanska flaggan på muddarna
*S*.........

Jag låter dom hållas, men BB kallingarna får dom köpa för egna pengar.

Tanten hittade ett par brallor med en fusk-kalsonglinning fastsydd till grabben, så även om han har på brallorna ordentligt så sticker den där fusk-kalsingen fram

Jag kommer ihåg dom där V-jeansen, Fibblan....fick ett par sådana själv när jag gick i 4:an eller 5:an efter att ha önskat och tjatat lite.

Annars så har jag aldrig varit sådär modemedveten utan bar vad som bjöds på...men jag gillade aldrig dom där stickiga och kliande tröjorna min kära moder kom med....dom fick hon aldrig på mig !

//Breeze
När jag var tonåring (57 - 63) -så fanns det brallor som hette "Alla stjärtars byxor", jädrans vicken snygg häck man fick!
Breeze: Å fy, jag får otrevliga bardomsminnen när du nämner stickigt,
jag fick rutiga vinterbyxor som jag plågades i. Idag när jag är vuxen skulle det inte falla mej in att köpa sådant till mina barn;)
Använder inte minsta sträva plagg själv, nej mjukt och lent ska det vara

Vi får väl vara glada så länge de åtminstone behåller underkläderna på och inte tar efter vissa kändisar, jag nämner inga namn men det börjar på "Paris" och slutar med "Hilton".

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem