Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Hur många myror .....

Hur många myror .....

Hur många myror finns det i en myrstack? Tänkte mest på att starta en meningslös tråd där vi kunde tjöta om sånt som vi absolut inte kan svara på. Jag ville nämligen också ha en absolut skit tråkig tråd. Så till frågan igen, Hur många myror finns det i en myrstack?
Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

vilken spegel, jag har ingen kvar nu.
Undrar hur lång tid det tar innan de låser denna meningslösa tråd ???

Hur många träd måste det stå tillsammans för att det skall kunna kallas för skog då, tänkte tagit denna som en ny tråd men då hade jag väl blivit bannad för all framtid, hehe
här i Skåne kallas 2 träd för dunge och 3 träd för skog
Annons
Vilka är det mest synd om i skogen? Jo, myrstackarna.
Eller så ser man inte skogen för alla träd!
Om man tänker efter så visst kan det vara synd om myrorna för deras stack är ett helt samhälle o detta förstör vi som ingenting, tänk om myrorna hade gjort det samma med vårat samhälle. ( då hade det blivet krig, myrornas krig mot oss) men å andra sidan så kan dem hålla sig till skogen med sina stackar o låta oss vara ifred, eller.
Hehe.. Vet ni inte att myrstackarna är fridlysta och att man inte får förstöra dom?
Men dom kanske har självmords bombare oxå Bombar me myrägg
Tintin min vän..........vad har du druckit?........
Druckit?!?! Måste bara få utlopp för sånt som vill ut Jag tog på mej hjälmen nu så jag inte blir träffad av alla omkring farande myrägg
hahaha...behåll hjälmen på några timmar. Kan även göra nytta mot sådant som kommer ut ur din skalle:) Synd att inte mannen är hemma, då kunde han ju få sig en åktur han inte skulle glömma ...*hahahah*
Men sparka inte ner han på golvet en gång till bara..!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem