Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

MP3 Spelare

MP3 Spelare

Tjohopp!

Wow jag startar en tråd.. :)

Tänkte kolla vad folket har för erfarenhet av bärbara mp3 spelare... Funderar på att köpa en så jag tänkte se om någon har erfarenhet...

Någon som kan rekomendera någon för runt 2000kr?
Antal svar på detta inlägg: 6
jens of sweden
Jo har tittat på dem men det har så kort batteritid om man jämför med iRiver
Skaffa dig en mobil med mp3 istället så har du allt i ett, och behöver inte tänka så mycket på vilka apparater som behöver laddas och vilka inte.
Kanske lite dyrare och mindre minne, men du får ju mer för pengarna när det gäller elektronik.
Annons
Netonnet har en bra o prisvärd mp3 spelare, Avant MP256. 256 MB inbyggt minne. Den är enkel att hantera. Priset ligger på 1.490:-. Dom har en billigare variant med 128 MB inbyggt minne. Priset ligger då på 1.190:-. I bägge dessa mp3 spelarna finns inbyggd FM-radio.
Elias nej tycker inte att en mobil med inbyggd mp3 är mer prisvärd, du får mindre för pengarna då ju...du har ju inte en bråkdel av minnet som du har i en mp3 spelare i en mobil och så måste du alltid ladda om mobilen dagligen för att batteriet tar slut... ne jag är så nöjd med min T610 ja så det blir ingen ny på något år....

har hittat en nu jag funderar på iRiver iFP-890 den har 256mb, fm-radio, USB minne, och framför allt 40 timmars speltid...
jag har en JOS MP-110 och är mycket nöjd, var lite fel ibörjan dock.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem