Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Let´s dance

Let´s dance

Kan inte folk sluta att rösta på Lasse Brandeby?? Visserligen så tog han några danssteg i går och jag måste hålla med om att han är kul och charmig. Men det är synd att andra som kan dansa åker ut.

Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

Nu får vi nog ta och träffas snart.......Leiake. Vi har samma åsikt och dessutom älskar jag karln. Janne Åström heter han.
Han har en otrolig röst.
Let´s dance är ett underhållningsprogram o danstävling, underhållande är Lasse men dansa nej det kan han inte. Han själv vill bli utröstad men det vill inte svenska folket. Vad att göra. Jo visst kan det vara synd att de som kan bättre åker ut men men så är reglerna. Själv tycker jag han är rolig att titta på men att han ska gå till final nä det vill jag nog inte.
Att tävla i dans på riktigt är en helt annan sak än att vara med i detta program, det går inte att jämföra varken i det ena el andra. Här gäller det bara att underhålla o då kan man se ut hur som helst el dansa/inte dansa som man vill bara juryn o folket är nöjda.
Håller med att Janne Åström har en underbar röst men det har Sara oxå.
Tror ni att tv tittarna har lyssnat på Lasse o inte röstar på honom i kväll.
Jag hoppas detta för hans skull o lite för tävlingens skull så att de bästa går till final. Lasse är en skön typ men nu har han gjort sitt o han vill inte mer.
Annons
Så var de äntligen dags! för nu Lasse.
Nu blir det äntligen en riktig tävling! och adjö Lasse!
Ja äntligen fick Lasse sin vilja igenom, skönt för honom o för tävlingen.
Funderar just nu vad man skall kolla på tv en fredag i framtiden nu när Lasse har dragit.
Kanske någon annan såpa.
Ge mig ett tips på ett bra program. Ingen serie ingen film utan ett skit program att titta på lika urdåligt som Lets dance.
Gärna på rysska eller kinesiska, för sämre än Lets dance kan ju knappast finnas.
Vem vinner tror Ni? Tobbe eller Martin?
Jag håller på Tobbe. Vilken dansare han blivit under seriens gång.
Han är ju dessutom en trevlig person med självironi och humor!
Nu när Erika har åkt ut hade hoppats att hon skulle vinna men så blev det inte så nu hoppas jag att Tobbe vinner. En riktigt underhållande man.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem