Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

SPORT

SPORT

Har märkt efter att ha läst trådarna i några månader på detta forum, stt sportfrågor allt som oftast inte väcker något större intresse. Det speglar vad jag vet inte svenska samhället idag, men tyder det också på att IS forum inte heller återspeglar samhället.

Jag själv tillhör (de gamle) här, och jag vet att vi har en hög medelålder på forumet, men jag tror inte det är orsaken, kanske man tycker att dagstidningarna skriver för mycket, och att man färför inte orkar diskutera sportfrågor här. Finns det andra förklaringar?

Bara en lite fundering, o ha en bra dag!
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Här kommer en liten fundering från mig!
Dem är kanske inte sport intresserade här. Jag är det men inte i all sport. De frågor som har kommit upp är kanske inte inom den sport som är av intresse. Vet faktiskt inte varför men ofta är det väl så att sports frågor inte kommer bland det första som folk vill diskutera. Lite synd tycker jag i alla fall när det går VM, EM el OS på tv.
Antalet läsare och svar säger mer än ord. Sport rubriken kan tas bort från forumet, tips till Daniel!
Grattis, Edsbyn.
Annons
Kan bara instämma med xyz, vilken match.

Inget TV program kan mäta sig med sport på den n ivån!!
Hoppas vi får säga grattis Brynäs om nån timme också......
Och Malmö Redhawks om ett par veckor. Grattis också till ännu en av våra duktiga idrottskvinnor Helena Jonsson, som tog sin första värlscupseger idag i skidskytte
Men varför richard01 ska sport tas bort från forumet?
Jag är själv inte speciellt sportintresserad men de som är det kan väl få ha den rubriken kvar?
För några är det ju som gillar sport! Bl.a. Du!
Mirran! Det var kanske ett uttryck av besvikelse efter att haft en tråd i en vecka med ett så stort ämne som sport, och bara haft ett svar och 60 läsare.

Kanske det behövdes torts allt, för i eftermiddag har det börjat röra på sig, vilket gläder mig.

Jag är allätare vad gäller sport, tycker det ger så mycket glädje, spänning och överraskelser, men tyckte att under en vecka haft 1 svar av tusentals medlemmar, så kanske jag var ensam om min entusiasm, hoppas ni kan bevisa för mig att jag hade fel!
Suck, ser tungt ut för brynäs nu, ligger under med 4-2 i tredje perioden.....
yes....hv vann

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem