Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

G-Mail

G-Mail

Någon som har erfarenhet av gmail tänkte prova
det blir ju så mycket skräppost om man har outlook express
fungerar det, är det ett bra e-post program
Antal svar på detta inlägg: 9
Ja jag tycker att det en av det bästa e-post progaramen.
Rent och snyggt med mycket lite reklam skit.
Tack Jojje då ska jag prova det, lustig att det inte var fler som kände till
gmail kanske inte är så känt
Gmail är riktigt bra, mycket renare än hotmail.
sen har du ju en 2.5GB stor brevlåda.
Den är också lätt att lägga upp i outlook express.
Finessen jag gillar är att även om du tömmer mailen via outlook så finns de kvar på webmailen. skickar du ett mail via webben får du en kopia på det skickade mailem i outlooken. du har tillgång till alla mail alltid oavsett hur du hämtar eller skickar.
Annons
Håller med, Gmail är bra. Men hotmail idag är snäppet bättre (kallas numera "Windows Live Mail"). Skön design och allt mycket renare än den gamla hotmailen. Det här är också en beta likasom Gmail men jag tycker att den funkar helt klockrent ändå. Microsoft har uppgraderat till 2gb inkorg så det är inte så stor skillnad i kapacitet mellan Gmail och Hotmail längre.

Windows Live Mail utklassar Gmail i design helt klart. Inte bara att du kan välja en massa olika färger och teman, utan du kan även ändra hela utseendet så att det passar just dig.

Det som jag tycker är synd, är att Gmail inte har uppdateras på väldigt länge. Verkar som Google mer eller mindre tappat glöden för sin mail.
Det kommer en stor uppdatering av Gmail snart.
Och då skall vi som har ett gmail konto vara glada för det kommer att bli rusning efter att bli kontoägare.
äääääääääälskar gmail super bra
så boax testa du blir inte lessen
Tack alla, har instalerat det nu och jag håller på att prova lite
verkar lättbegriplig och bra
Kan man ändra teckensnittet i G-mail?
Via rik formatering kan man ändra mellan några olika typsnitt och färger, inte så mycket valmöjlighet men alltid något.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem