Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

JavaScript

JavaScript

Har stött på de här problemet på flera olika sidor och förstår verkligen inte hur ja ska lösa det. Så här står det på en av sidorna:
"För att kunna genomföra en bostadssökning på Fastighetsbyran.se måste du ha JavaScript aktiverat. Hur du aktiverar beror på vilken webbläsare du har, kontrollera din webbläsares inställningar."

Jag har (för att inte överraska någon) "windows internet explorer 7", men jag vet inte hur jag ska göra för att aktivera JavaScript.

Någon med lite högre iq?
Antal svar på detta inlägg: 4
http://www.w3schools.com/js/default.asp

EZ
ElectricZombie tyvär det där visar inte hur du aktiverar javascript i IE7.

Pellee antingen byter du till Firefox på www.mozilla.com ;) Eller så går du in i verktyg (hoppas jag inte är helt ute o cyklar nu har inte installerat IE 7 ännu) sedan säkerhet och sedan måste du anpassa säkerhetsnivån och nånstans bland de inställningarna så kommer du hitta aktivering för javascript.

Det var snack om att IE7 skulle ha JavaScript avstäng vid leverans men det vad jag förstod det som plocka de bort då det skulle va helt förödande för WEB 2.0.
Jag har då inga problem med detta oavsett webbläsare, och utan att ha gjort något.
Testa Rob:s förslag under säkerhet så finns det lite javainställningar
Annons
Fin fint! Dock va de samma problem med firefox som jag redan hade sedan tidigare, men skit samma. de ja skulle göra fixade sej me explorer så..

Tack så mkt för hjälpen!! All props till dej Rob!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem