Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Byt ut pistolen mot en pc

Byt ut pistolen mot en pc

Byt ut pistolen mot en pc
I ett försök att komma tillrätta med våldet i Mexico City delar stadsstyrelsen nu ut datorer i utbyte mot pistoler. Men vapnet ska ha en kaliber på minst 9 millimeter för att man ska få med sig en pc hem.

Det finns 16 distrikt i vad som kanske är världens mest våldsamma stad, Mexico City. I ett av distrikten ska myndigheterna från och med den här veckan dela ut en pc till personer som lämnar in ...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Zaphod: Är bättre att formatera om hundarna "

Den var bra!!
Harkl....... Hörru EZ!! Vad har ditt senaste inlägg med tråden att göra fattar jag inte...... Skärpning! *sur*
(finns ingen sur-smiley)
Ber om ursäkt att även jag flippar ut lite!

Ska skärpa mig!

/Zap
Annons
"Quote Telamundo"
Inlägget raderat

Detta inlägg hade inget med övrig diskussion att göra utan verkade mest vara ämnat att provocera. Det är därför borttaget.

/Telamundo


Håller inte med. Svarade ärligt och enligt min åsikt på b_50's inlägg. Jag förstod dock att mitt eget inlägg skulle bli borttaget eftersom det i dagens läge inte får förekomma någon som helst diskussion runt invandring eller brottsstatistik på IS-forumet.

EZ
Stadsloppan, jag bara reagerar på det där med att bära vapen på sig och som b_50 tog upp.

Killen i Angered som blev skjuten igår, polisen i Skåne och folk som fick fly hals över huvud utanför Sahlgrenska. Vilka tror du ligger bakom alla dessa vilda-västern skjutningar?

Inte var det Kalle Jansson från Säffle ...

EZ
EZ: Nä, Kalle är en snäll kille!


EZ
Var är Ni på väg i Forumet när man inte får tycka och tänka några självständiga tankar?

Undrar också lite vem b_50 är? Inlägget känns bekant!
Jag tycker att det är rätt skönt att man inte får vräka ur sig vad som helst. Lite politik går ju dock inte att undvika......

Sen är det alltid så på forum att folk som blivit bannade återkommer i en annan skepnad efter ett tag. Men jag är purfärsk här iallafall.

Men för att återgå till tråden så tror jag inte att det är sant. Det känns orimligt på något sätt. Kriminella har nog datorer och dylikt i "parti och minut" så det är ett aprilskämt......
Du undra lit om mig . jag är en lugn man som vet vad jag vill. Mycket på gång o arbeta ganska mycket med . Man får passa sig vad man skriver här . Om man ej vill bli ut kastad . vad vill du ha reda om mig då ska jag för söka att svar på det * Ler *

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem