Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Kärlek är smärtsamt

Kärlek är smärtsamt

Hej !


Jag har nu väldigt länge varit kär i en väldigt bra vän till mig.
Hon är för mig som en dödsängel om man kan uttrycka sig så =/
varje gång jag ser henne vill jag bara vara nära henne , jag har sagt till henne en gång för några månader sen att jag verkligen var kär i henne ,hon bara skrattade och sa att jag var en rolig typ :(
jag träffar henne varje dag i skolan och nästan alla i klassen är s k inne i tonårskrisen och måste taffsa efter folk och särskillt efter henne =/
jag som den hederliga grabb jag är säger förstås åt dom att sluta (visst funkar det men så fort jag sticker är dom på igen )'
för att fatta mig kort , jag gör allt för henne,så fort hon ringer mig avbokar jag allt annat för att göra henne sällskap jag, ställer upp på allt hon vill men hon fattar verkligen inte , och nu på senare tid börjar hon undvika mig av skäl jag inte kan förstå, jag vet att hon inte älskar mig så måste det vara men det ända jag egentligen vill höra från henne istället för att bara undvika mig är : Jag älskar dig inte......



om ni känner igen er kan ni gärna få ge mig nåt tips hur jag ska göra för jag kan verkligen inte släppa henne.
Antal svar på detta inlägg: 0

inga svar än...



Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem