Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Motorcykel blir dyrt

Motorcykel blir dyrt

Nu går trafikskadepremien upp rejält. Det tycker jag är bra. Dom kan ta bort
alla tvåhjulingar med motor. Dom är samhällsfarliga. Hur många sitter inte
i rullstol efter olyckor med dessa monster.

Själv har jag åkt ambulans flera gånger. Att jag lever är ett mirakel. He,he!!

Provade en Kawasaki 1100 tror jag hos en kollega. Det räcker man rör
gasen så flyger man ju till himlen. Vad rädd jag blev.
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

Leiake...du verkar vara en bitter gammal man..hehe.men jag tycker att alla har rätt att bestämma vad dom vill göra med sina liv.inte för att dom ska köra som idioter,men dom ska välja själva.du har väll ej tagit ditt mc-kort?
du fick väll de gratis med bil-kortet? +att alla mc-cyklister kör ej som idioter.
Men som sagt du har gjort dina 5000 mil på din 500,då ska ingen annan få köra mera heller..................eller?
nä alla har vi valmöjligheter,så låt vara o en bestämma.
Tog mitt kort 16 år gammal. Började med Husqvarna Silverpil. He,he!!

Bifogar ett Forum så förstår ni hur omogen en 25-åring är. Läs och
häpna. Han vill köra i 200 km/tim på bakhjulet på Kungsgatan.

Längre ner svarar en herre. Att du behöver inte bry dig. Du lever bara en timma. Den var rolig.

www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=80733 - 126k
När det våras, dvs när motorcyklarna kommer fram, blir jag alltid lika förvånad över hur svåra det är att upptäcka dem. Svarta och med svartklädda förare. De borde väl själva kunna inse att de ska klistra på grälla reflexer på cyklarna och åtminstone hjälmarna.
Leiake - kul med 1a filmen. (Om en timme sitter jag i elektriska stolen - hos tandläkaren. Undrar vad han hittar?)
Annons
cut--------------------------------
Meningen med livet
Svenska Kyrkans magasin Existera genomförde en webenkät som fick 31 000 svar. På frågan om vad som är meningen med livet hamnade, mycket oväntat, att köra motorcykel i topp!
Webbenkätens svarsalternativ skapades av dem som svarade vilket är ovanligt. Att livets mening är att köra motorcykel svarade 2 696 personer vilket motsvarar 8,7 %. Här kan du läsa mer!
cut---------------------------------

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem