Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Miss Universum

Miss Universum

Fick ett mail från USA idag, min bekant där hade just sett Miss Universum kandidaterna på TV, och noterat att det fanns ingen Miss Sverige.

Själv tycker jag det är en löjlig tävling, men förr var vi alltid med.

Någon som vet varför vi hoppat av?

Ha en bra dag!
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Inte en aning varför Sverige inte är med Micke03!!!


Och även om Miss Universum tävlingen inte bara omfattar utseendet så tycker väl jag också att det har blivit lite väl överdrivet det hela...
Men, det är klart, det är ju många intressen som står på spel i arrangemanget, och alla måste ju också få sin del av kakan...
Janberlin!

Även om utseendet inte omfattas. Du slår alla rekord. Det är ju det det går ut på. Trodde du att det berodde på intelligensen.. He,he!!

Satt och tittade på tennis. Det enda jag kollade var hur stora bröstvårtor flickorna hade. Samt hur välformad häcken var.

Den som tillfredsställde mina erotiska tankar mest ville jag skulle vinna. He,He!!
"Och även om Miss Universum tävlingen inte BARA omfattar utseendet......"

Läsa lite nogrannare kanske.........
Annons
Emans!

Förklara dig fort. Du är oftast kryptisk. Varför???
Jaa, det var nog ett miss tag av mej ändå och säga så där men jag hade ju inte så mycket mer och välja på leiake!!!
Och det har du också rätt i att inom många sporter så är det inte själva sporten i sej, alla tittar på, utan det som finns bakom....dom på sporten...
janberlin!

Bakom dom på sporten. Den får du 10 poäng för. Undrar hur många fruar som undrar varför "gubben" är så intresserad av tennis. He,he!!
Tack, leiake! Och jag tror jag vet varför..

För att gubben aldrig hållit i ett racket förut ...
janberlin!

Jag är hyperintelligent He,he!! Men du uttrycker dig oklart. Var inte blyg. Kläm fram vad du vill. Vi kollar bröstvårtor och häckar. Sen om dom missar en boll. Vem "skiter inte i det".

Så tycker jag!
leiake! Måste handla först innan dom stänger och hämta in katten...
det troliga är ju att den svenska representanten åkte ur i semifinalen
mer att läsa finns kanske här
http://sv.wikipedia.org/wiki/Miss_Universum

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem