Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Har du sett Ufo eller upplevt mer

Har du sett Ufo eller upplevt mer

Jaaa, det har många gjort runt om i världen, tom träffat på rymdgubbar och varit med om närkontakter!!!!
Det har även konstaterats av experter på området lika snabbt som dessa bevis omkullkastats av andra.....experter...
Men vad är sanning och vad är verklighet då om man inte ens globalt på ett bättre sätt kan fastställa existensen bakom dessa fenomen?

Och "visst" det är ju inte bara sådant man ser, man ser ju också stjärnor, flygplan, luftballonger, satellitrar och gud vette allt, åtminstonde under helger och t ex på nyårsnatten om man ska tro på statistiken...
Sedan kan det ju bero på den psykiska ohälsan också om man trott sej ha sett något utöver det vanliga...
Och, seriöst!!!...Har ni varit med om något som man skulle kunna relatera till en UFO händelse eller mer?
Antal svar på detta inlägg: 2
Tror du på Tomten oxå. Det finns UFO. Men det betyder inte att det är några
gröna gubbar som kommer hit i runda tefat och glor på oss. Det är ju synvilla. Det betyder ju oidenfierat flygande föremål. OBS!! Flygande!!

Varför landar dom inte. Dom har inga landningställ. He,he!!
Neej, tomten tror jag väl inte riktigt på. Men min farmor gjorde det...

Och det är också sant, UFO undentified flying object, (oidentifierade flygande föremål). Precis vad jag i första hand också syftade på...
Men, leiake, det finns otaliga bevis för att dom både varit och landat här på jorden...
Jag själv t ex har både sett och varit med om en närkontakt, hur tokigt det än låter. Skulle jag förneka detta skulle jag också bedra mej själv...
Men, det är en annan historia....
Och det där med landningställ det var ju också kul kompis...
För dom behöver heller inga landningsställ, åtminstonde inte ibland...

Ha de gott!
Vi hörs...

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem