Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Fyllda bläckpatroner är tomma

Fyllda bläckpatroner är tomma

hallå,alla
Hur få bort pop-up-meddelandet om att bläcket snart är slut, fastän jag nyss fyllde samtliga patroner?.
Jag har en Canon pixma4200-skrivare. Ja-ja, jag vet, att om jag plockar in svindyra originalpatroner är maskinen nöjd. Men det är inte jag. Jag är snålheten personifierad! jag fyller dem med bläck på löstvikt. Resultatet blir helt godtagbart för mina behov. Men det är ju det där med att hur få bort det eviga tjatet om tomma patroner ?? Jag hittar inte någonstans den funktionen . Hjälp mej, eller sänd mej originalbläck !!
hälsn/alandia
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

alandia , du kan ju skriva fortfarande, eller hur?
skulle inte lägga ned så mycket tid på detta.
lite får man köpa om man skall slippa billigt undan
att ringa cannon för detta är snudd på att jag

god fortsättning alandia
Jag må vara snål, men ännu mera är jag envis. Så jag löste det ! HUR?
jo, jag öppnade skrivarstatus/alternativ/"visa varning automatiskt"/ bläcknivå/ bockade jag bort den bocken. Och si..... det funkade.
så om någon har samma problem. minns nu detta !!

Ha en skön kväll/sommar
alandia

ja dessa öbor. , ni är för härliga.
med detta så har du nog löst ett problem som många har sökt svar på.
men inte har funnit.

Annons
Bra o billiga bläckpatroner till Canon, HP, Epson finns att köpa på GEKÅS i Ullared om ni har vägarna förbi, mellan 27:- o 37:- .
Jag har en Canon 4000 fungerar lika bra som orginal.
Det är inga chips på patronerna till pixma 4000......så jag förstår att dom funkar bra.
torken>:Till Pixma4200 har jag under ett års tid nu letat efter alternativa patroner. Det finns inte, endast original. (Inklub har de billigaste)
ps.: Det närmar sej midsommar,..... det har redan börjat mulna till och bli gråare på himlavalvet....

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem