Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Utan min påverkan..

Utan min påverkan..

När jag går in på internetStart och ska läsa ex. expressen så måste jag "förstora upp" sidan, detta har inte behövts tidigare, vad kan ha hänt?
Vad kan man göra?
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

Sven-kalle & leiake, vad håller ni på med ??? erat resonemang har väl ingenting med min tråd att göra??? eller är det jag som inte fattar er förklaring till mina bekymmer?????????? musiken ? knäpper i era ???
Är det månne så att det kanske inte handlar om textstorleken utan snarare själva IE-fönstret som öppnas i ett litet fönster istället för ett stort?
Eller är kanske problemet löst?
Nej, har inte lyckats lösa mitt problem. Jag har internetstart som startsida men när jag klickar på ngn. tidning så kommer inte hela sidan fram, utan bara (6-del), då måste jag klicka för att göra den till helsida på skärmen...
Annons
ja som du skriver:
snarare själva IE-fönstret som öppnas i ett litet fönster istället för ett stort?
Bra blueId_1 som såg nyansen i texten.

lasse940 en sidas storlek vid öppnadet kommer IE ihåg när man stänger sidan
så öppna inte sidan till max utan dra den till den storlek du vill ha och stäng den
och öppna sidan igen. då skall den öppnas i samma storlek som du gjorde den till.

annars så kanske blueId_1 kan fylla i , vi har även lösningen på detta problem i
flera trådar här i forumet om man orkar söka.
Tror det är prexis den lösning som du beskriver Göcke som är svaret på problemet. Lycka till lasse940!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem