Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Programfel minne

Programfel minne

Jag får sen en tid tillbaka en ruta där det står . ( Instruktionen *massa siffror och bokstäver* refererade till minnet *massa siffror och bokstäver* det gick inte att utföra en minnesåtgärd följande fel returnerades The memory coul not be " read" klicka på OK det finns bra Ok och inget annat att klicka på , vad kan det va för fel ?? för några dagar sen lyckades en av katterna dra ut en sladd från datorn så den slocknade kan det bero på det för det va efter det som det här började .

Eller börjar minnet svika som på alla gamla ??

Jag har redan fått skaffa en ny dator som kraschade så det vore en stor sorg om den här oxå lägger ner just nu

Tackar för svar !
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Bea!

Undrar om inte du skulle vara betjänt av Registry Mechanic. Då slipper du dom värsta felen.

Du kan hämta hem den på stubinen på nätet. Den är värd 200:/år. Du kan testa den och se hur många fel du har innan du köper. Den lagar bara 12 fel gratis.

www.pctools.com
Ja det vore kanske nåt att testa Tackar för det :)

Tar gärna emott fler svar i fall nån vet va det kan va för fel .
Hej
Skriv ned vad det står, och berätta också i vilket sammanhang rutan dyker upp.
Jag har för mig att det finns någon uppdatering att ladda hem i vissa fall
Annons
Hej PerAsk , det står precis som jag skrev från början det är en gul avlång ruta med en röd knapp så att säga och där står det om jag vill avsluta programet, grejen är bara den att det finns bara OK för det och inget annat så jag har inget val än att avsluta .

Oftast har jag fått upp den rutan när jag har flera sidor uppe ( IS MySpace )och nån sida till , så det är kanske så att minnet börjar bli gammalt .
Oj förlåt nu spamade jag oxå (suck) , så här står det i den gula rutan .

( Instruktionen *massa siffror och bokstäver* refererade till minnet *massa siffror och bokstäver* det gick inte att utföra en minnesåtgärd följande fel returnerades The memory coul not be " read" klicka på OK

tog bort dubbleten, ingen skada Bea, vh göcke
angående massa siffror och bokstäver så är det just dem man behöver
om man skall söka på felet.
ursäkta att jag påminner om det.
Aha förlåt tänkte inte på det :P.

0x7df29af3 refererat till 0x7dbe8950. tror det är rätt kan väl va nån bokstav som är fel .
MSN och Myspace har ju drabbats av virus. Kan detta vara sådant.??
Hmm nä jag är osäker på det men det började innan larmet kom om virus på MSN. MySpace är ju nästan alltid hackad på nåt sätt men jag har inte blivit utsatt på nått sätt har vänner som blivit det och min dator better sig inte på det visset som dom beskriver , men man vet ju aldrig , när jag scanar min dator med antivirus programet så är det helt rent programet hittar inget , och Ad_aware hittar inga större spionprogram så jag tror inte det är nåt sånt .
Vid sökning så fann jag inget på microsofts sida som något känt problem

men det kan också vara som PerAsk nämner att det kan finnas en fix.
har du hittat något PerAsk??

vilket program är det som skapa medelandet Bea.??

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem