Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Vad har du gjort?

Vad har du gjort?

Vad har du/ni gjort idag?
Jag har färgat mitt ny klippta hår!
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Det var konstigt! Det har jag oxå. Jag färgade det laxrosa. Det har jag sett punkare som har. Gud vad snyggt det blev. Undrar vad mina barn säger??
Jag är ju bara 67 år. He,he!!
Var glada att ni har hår
Ingen färgning av hår,men en god måltid på rosa räkor och vitt vin, smakade utmärkt. På tal om hår färg, är min favorit mahongny.
Annons
Champang och jorgubbar det ni slå det om ni kan!Blondiner ska det vara för min del.
Inte illa mrTACO! Men det där med blondiner? Nä, de är så få som är det sådär riktigt äkta. Ja,ja det gäller kaske även andra färger. Men din måltid var toppen!
jag har bygdt en snigelfälla och klipt gräset och är varit på taket
Aha! ralen, en sådan som man matar dem med snigel gift i? Läste om något sådant. Här har det regnat från och till, så klippa gräset gick inte. Men vad har du gjort på taket??
Ralen är det stopp i stuprörena?
Idag har jag varit ute och plockat ogräs. Tagit upp mina potatisar. Plockat lite mogna tomater, röda och päronformade gula. Underbart gott med eget.
Förutom att jag städat i bokhyllan, har jag rensat bland papper och i skåp ooch slängt en hel del som inte behöver sparas. Har också gjort rent i några köksskåp, kört tvättmaskinen m m.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem