Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

vill ladda ner flimer

vill ladda ner flimer

jag vill laddar ner saker men jag vet igen bra program...jag har redan dc++ men ibland funkar det inte.jag vill ha en som alltid funkar och har mindre virus..och gratis förstås
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

Antagligen fungerar inte dc++ så bra för dig eftersom att ´du kör dc++ i Passive Mode. Om du kör dc i passive mode så får du upp dubbelt så mindre sökningar än om du kör i active mode. För att köra i Active mode så måste många med router öppna UDP portar och TCP Portar till den lokala IP'n som man kör dc++ på.

Ett alternativ är att du börjar med BiTTorrent. Det är dock väldigt svårt att få igång jämfört med DC++.
du ska ladda film lung får mera virus hahaha =D
Annons
Alltså jag har aldrig förstått vad den där sonica alltid lika konstiga inlägg...

Och får du virus från DC då kan man verkligen undra vart du laddar hem från... Har aldrig stöt på någon som använt DC som fått virus därifrån.
Jag kör BiTTorrent med ABC och det funkar bra, inte så svårt.
Jag tycker inte kvaliten på DC++ är så bra, ofta får man filer som inte funkar eller ofullständiga album.
Detta fungerar dock utmärkt med BiTTorent.

(kanske bara är jag...)
hej...när jag sätter på dc++.så står det "Download failed:Connection timeout...vad ska jag göra?
Jag tycker DC funkar fint. Kollar man här innan man laddar så slipper man en massa filmer som inte funkar. http://fakefiles.no-ip.org/Sindex.php
Cuong: är det på alla hubbar du får timeout, eller bara en?
Själv föredrar jag odc före dc++
det är på alla jag får timeout?hjälp mig nån
när jag trycker på pubilc hubs så står det så

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem