Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Sommar

Sommar

Äntligen, nu har sommaren återvänt till Malmö. Långbyxor har bytts ut mot shorts, och för tjejerna sommarklänningar, alla tycks gå med ett leende på läpparna, stränderna fylls med barnfamiljer och glassätande barn, tänk vad lite som behövs för att få oss att leva upp, allting blir så mycket lättare o roligare, jag älskar sommaren, och att kunna ha glädje av den närhelst den kommer, eftersom jag är pensionär, men jag tycker synd om alla barn som återgått till sina dagis o dylikt, och alla som har slut på sin semester, hoppas ni alla i alla fall kan njuta av helgen.
Antal svar på detta inlägg: 4
Underbart !!! Har idag varit och tittat på mitt barnbarn som åker motorcross, nu var banorna mycket bättre.De har varit rena gyttjan tidigare.
Ja nu kan min dotter bada i våran pool och vi kan sitta ute och kolla in solen sakta dalande mot kvällning. Det känns som att hösten är på väg. Detta är min sista semesterdag. Suck på måndag börjar vi om med ett nytt år med varsel,budget,neddragningar och nya mål,tjäna mer på kortare tid, efektivivitet,samordrning,mm.
Det är inte roligt att jobba idag, förr tyckte jag att det var kul att komma tillbak a till jobbet, men inte nu stress,stres,stress.
Vi skall göra samma arbetsinstats som vi gjodre förr men det fungerar inte så idag. Jag saknar fullständigt förtroende för min arbetsledning.
Men det är bara att kämpa vidare och buga sig för jobbet
Fy va trisst! Men vi pensionärer har det bra för nu ska ju sommaren komma tillbaka sägs det. men synd om Dig! Om jag tänker på Dig så kanske jag njuter änndå mer av att vara pensionär!
Annons
Härligt med sommaren! Jag älskar sol och värme. Bara gå omkring i shorts och linne.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem