Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Jag kör bäst

Jag kör bäst

Har ni någonsin träffat på en bilist som inte tycker det om sig själv. Finns det någonting man inte får kritisera hos en person, så är det hans (hennes) sätt att köra bil.

Hur många gånger har det hänt att du har velat köra, men någon annan har sagt att jag kan köra, men nästan alltid så säger någon annan att han kan köra, för han litar bara på sig själv.

Jag är likadan själv, kan jag köra så gör jag det själv, aldrig skulle jag låta någon annan köra min bil, för de kör inte lika bra som jag.

Så skall jag reta upp damerna lite, jag åker hellre med en man än en kvinna om jag inte kan köra själv, har lite dåliga erfarenheter av kvinnor bakom ratten.

Tag nu detta med lite ironi, även om det ligger en del sanning bakom.

Nu gömmer jag mig!!!!!!!!!!!!
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

JA!!!Gå och GÖM Dig!!!
Jag har många fel som bilförare, kör gärna för fort,irriterar mig många gånger på övriga bilförare. Men jag kör jätte bra även intill min sambo som kör enligt alla påbud. Vilket ofta försenar oss,så det är bara att instruera honom, hur man kör.FÖR KÖRA BIL DET KAN JAG.Så det så!!!!
Där ser du själv! Så resonerar nog de flesta av oss.
Micke03!!

Du har så rätt. Prata illa om andras barn eller hund samt bilkörning. Då är man ovänner resten av livet. He.he!!

En kund jag hade på en SAAB 900 ville provköra. Ok! Här har du nycklarna.
Bilen stod på gården. Inkörd med nosen först mot staket.

Efter en halvtimma tittade jag ut. Dom satt i bilen fortfarande. Han kom in och sade jag hittar inte tändningslåset. He,he!! Det sitter ju mellan sätena!!

Han gick ut igen lite röd om kinderna. Startade bilen. Men kom inte iväg.
Han kom in igen. He,he! Var tusan är backen. Du måste dra upp låsning på
växelspaken.

Då tänkte jag, Kommer han tillbaka med livet ibehåll så är jag Kalle Anka.
Man skulle ju åka med egentligen. Men jag hade fler kunder samtidigt.
Det blev affär ty han överlevde provkörningen. Mot alla odds. Ha,ha!
Annons
Man skall inte dömma kund efter utseende eller eget omdöme.
var det första jag fick lära mig.
Jag tror på att tjejerna kör bättre än killarna., sen får vi stroppa hur vi vill
Håller med dig Göcke. Tjejerna kör försiktigare. Det är likadant med mopederna. Är det trimmat och ljudämparen är rensad. Ja då är det en grabb. Tror ingen tjej vill ha trimmat och väsnas. Så är det i mitt område.
Hörde en bra sak för många år sen gällande bilkörning och i det ingår ju ibland även backning.
När grabbar är små får dom en trampebil å lär sig att ta svängar och att backa med att vrid ratten åt rätt håll.
Medans flickor dom får en dockvagn å den körs bara rätt fram och inte så noga med kurvtagning..
Kanske den förutfattade uppfattningen ligger redan i barnsåldern.
Göcke Du e´la´gör go´. Men leiake, försiktigare, nä´men förståndigare.Så va´det eller hur??
Vänta bara pensionär, snart hugger Leiake till. Väck inte den björn som sover!!
OJ,OJ! Snälla rädda mig Göcke Du fick ju beröm eller? Kanske ska jag säga javisst leiake Du har så rätt så! Men då talar jag ju´inte sanning?
leiake Du är min ögonsten!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem