Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

27 kanaler på TV

27 kanaler på TV

Nu börjar det snart urarta. Sitter och bläddrar med min fjärrkontroll bland alla mina kanaler. Är det inte heminredning så är det matlagning och recept
till förb......se. He,he!!

Man får gå upp tidigt (kl 04:00 ) om man skall hinna med att laga gröt på 1007 olika sätt. Snacka om lunchen. Den får väl man börja med under tiden man lagar gröten. Glöm inte alla kryddorna. Man får ju ha en gård i storleken Göran Persson:s , för att få plats med köksträdgården.

När ni har tid över och rensat i trädgården. Så skall ni bygga om källaren till en bowlinghall. Det fixar Timell med en borrmaskin och 16 skruvar. Så lätt ser det ut. Men köp en gasbinda och plåster. Det går åt.

Som tur är så har jag Discovery Channel. Det är osannolikt vad bra den kanalen är.

Håll med mig. Det är alldeles för mycket recept. Prata inte om inredningstips.
Såg något tokigt om en blomlåda. Man behövde material för 500:- + en överhandsfräs för en tusenlapp, samt förkromade skruvar. Den lådan köper man för 29:- på IKEA. I detta fallet kostade den säkert 1500:- + allt plåster.
Antal svar på detta inlägg: 4
Har du Discovery Leiake, den + 1 sportkanal och 1 nyhetskanal hade räckt för mig?
Canal Plus, Viasat Sport, Eurosport, Sportexpressen, Tv4Plus och 6:an så har du allt du behöver.
Haha! det är inte underligt att vi blir extrema med allt det utbyte av information som strömmar över oss.

vet ni, att en människa inte fick ín mer information under dennes livstid
på 1600 talet
än det får rum i en kvällstidning.

men har vi blivit klokare av vårt utbud??

idag har jag varit på tur i eklandskapet, och blivit informerad om moder natur. och alla stengravar från äldre stenåldern.

Det slog mig då att de gjorde sakerna bättre då än vad vi klarar av i dag.
för hur mycket av vårt arv kommer att finnas kvar om 2000år.

ursäkta , lite OT , men jag var tvungen att hoppa in med detta.
Annons
Göcke!!Gräv ner så mycke nutid Du kan i en låda i trädgården!! De kanaler jag mest uppskattar är 3, 5 ,4+ och 4 fakta!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem