Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Semesterfunderingar

Semesterfunderingar

Förmodar att de flesta av er nu har återgått till arbetet, efter en för de flesta bedrövlig sommar, det vill säga om ni inte varit utomlands.

Hur har det påverkat din syn på nästa sommar, man hör ofta folk säga, nej jag stannar hemma, är det bra väder kan man inte ha det bättre någon annanstans.

Har den här dåliga sommaren påverkat ditt planerande av nästa sommar, blir det kanske trots allt en resa mot varmare trakter, trots dina tidigare tankar, eller tänker du chansa och tänka, det blir bättre nästa sommar.

Mina tankar är att resebyråerna kommer att skära guld inför sommaren 2008, känner några som redan börjat planera en Kreta resa, det kommer att bli deras första resa till värmen.
Antal svar på detta inlägg: 2
Ja nog har sommaren varit lite av en besvikelse utan de där riktigt härligt varma sommarkvällarna, men jag måste säga att för min egen del så skapar det ingen panik inför nästa sommar. Jag föredrar att spendera sommaren i Sverige. Ska jag ge mig iväg till sydligare breddgrader för att få sola o bada så åker jag då inte mitt under sommaren.
Men du har nog helt rätt Micke03, resebyråerna gnuggar nog redan händerna!
Visst har sommaren inte varit den bästa,men jag stannar i Sverige nästa år också. Min dotter med familj är i Montenegro och där regnar det också,det åskade i 5 timmar i sträck där. Om jag skulle åka utomlands får det bli på vintern.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem