Det har slagit mig, att detta forumet nästan aldrig diskuterar sport.
(om nu inte olika sätt att ha ihjäl mördarsniglar, kan kallas sport.)
Själv älskar jag fotboll! Alltså verkligen älskar själva sporten.
Jag tillhör den minoritet som även kan applådera motståndarlaget.
Min fråga är..... är det bara jag som tycker så, eller är jag helt ensam på detta forumet?
/Zap
P.S. det märks att jag varit bortrest.... har ju liksom inte följt de olika diskussionerna.... Micke03 ... såg din tråd nu!!
även om jag tycker att fotboll i sig,är värt en egen tråd... D.S.
(om nu inte olika sätt att ha ihjäl mördarsniglar, kan kallas sport.)
Själv älskar jag fotboll! Alltså verkligen älskar själva sporten.
Jag tillhör den minoritet som även kan applådera motståndarlaget.
Min fråga är..... är det bara jag som tycker så, eller är jag helt ensam på detta forumet?
/Zap
P.S. det märks att jag varit bortrest.... har ju liksom inte följt de olika diskussionerna.... Micke03 ... såg din tråd nu!!
även om jag tycker att fotboll i sig,är värt en egen tråd... D.S.
Antal svar på detta inlägg: 15
Måste erkänna att jag som man borde "älska" fotboll. Tyvärr är jag totalt likgiltig inför denna sport. Det är bara när det vankas VM som intresset stiger något .
EZ
EZ
EZ: Varför känner du att du "borde" älska fotboll?
Smaken är ju fårskallig (som danskarna säger)
Alla är vi individer, med olika preferenser och smaker.
...jag trodde bara inte jag var fullt så annorlunda som alla andra här...
/Zap
Smaken är ju fårskallig (som danskarna säger)
Alla är vi individer, med olika preferenser och smaker.
...jag trodde bara inte jag var fullt så annorlunda som alla andra här...
/Zap
Zaphod Du är säkert inte ensam om att gilla fotboll och idrott i övrigt.Kruxet är att det är inte tid till forum när TV sänder sport stup ikvarten..Jag har inget imot någon sport men givetvis har jag favoriter,t.ex. Friidrott speedway osv. Men att komentarerna här i forum är så få är TV ´s skuld!
Annons
Har ju till och med mitt inloggningsnamn i sportens tecken (och bild). Kändes oerhört skönt att Liverpool fick starta med en seger i år. Blir kul att möta CFC redan nu till helgen. Då kommer de att få det hett om öronen. Torres lär springa så att försvaret får köpa åksjuketabletter i halvlek.
Gerrard; Jag gillade det du skrev att du även kan applådera motståndarlaget. Tyvärr så är mycket idrottsåskådare är enögda och i högsta grad om det är någon ojusthet, tyvärr så ser dom aldrig att deras eget lag å spelare gör någon ojusthet. Tyvärr så går det många gånger ut över domaren som får påhopp med ord som inte passar sig att skriva här.
Vore trevligare att se en match om alla kunde göra som du. se det sportsliga. Sen att ens eget lag inte vann får man ju ta till att det var en bra och underhållande match att titta på. Vi kommer igen nästa match istället.
Vore trevligare att se en match om alla kunde göra som du. se det sportsliga. Sen att ens eget lag inte vann får man ju ta till att det var en bra och underhållande match att titta på. Vi kommer igen nästa match istället.
EZ. Ja, du är nog annorlunda, men ingalunda unik. Det finns ganska många män som är som du. Vi har alla olika intressen och att vara intresserad av fotboll är inget obligatorium. Det finns många andra intressanta sporter att titta på. Men jag tycker nog att fotbollen har lite väl mycket utrymme på TV. Ibland verkar det som om alla kanalerna sänder fotboll samtidigt. Vilket jag personligen tycker är ganska sjukt.
Jag läste en gång att fotboll det är ju inte frågan om liv eller död
Det är mycket viktigare än så
Det är mycket viktigare än så
Zaphod, vad bra att du skapade lite intresse för fotboll här.
Jag är som jag tigare nämnt allätare vad gäller sport, men närmast hjärtat ligger fotboll och ishockey (f.n).
Mitt favoritlag växlar, Hammarby, Elfsborg, IFK Göteborg och naturligtvis MFF..
Jag är egentligen i år mest intresserad div.1 södra, för där härjar ett Malmö lag, som heter Bunkeflo IF, ett lag som ställt alla odds i skamvrån.
Detta lag sa i en intervju att de hoppades kunna ta någon enstaka poäng på hemmaplan, nu ligger de o kämpar strax under de allra bästa.
Det är detta jag älskar inom all idrott, den är så oförutsägbar och det är just
det jag tycker är tjusningen med sporten.
Jag är som jag tigare nämnt allätare vad gäller sport, men närmast hjärtat ligger fotboll och ishockey (f.n).
Mitt favoritlag växlar, Hammarby, Elfsborg, IFK Göteborg och naturligtvis MFF..
Jag är egentligen i år mest intresserad div.1 södra, för där härjar ett Malmö lag, som heter Bunkeflo IF, ett lag som ställt alla odds i skamvrån.
Detta lag sa i en intervju att de hoppades kunna ta någon enstaka poäng på hemmaplan, nu ligger de o kämpar strax under de allra bästa.
Det är detta jag älskar inom all idrott, den är så oförutsägbar och det är just
det jag tycker är tjusningen med sporten.
Gerrard.... du vet ju att vi delar en favoritspelare.
Såg du frisparken häromdan?
http://www.youtube.com/watch?v=gr6pF_hl2YM
killen är otrolig!!!
Heja Bunkeflo! (o Di Blåe såklart)
/Zap
Såg du frisparken häromdan?
http://www.youtube.com/watch?v=gr6pF_hl2YM
killen är otrolig!!!
Heja Bunkeflo! (o Di Blåe såklart)
/Zap
Zaphod, helt utanför ämnet. Douglas Adams For President, kan och vill du förklara?
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem