Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Hur gammal blir du

Hur gammal blir du

Expressen har idag en test. Hur gammal blir du???? Jag blir 78,2 år. Det blir
11 år till på denna regniga planet. Jag räknade ut att jag dör på en Onsdag förmiddag kl: 11:00. Skall se till så jag ligger ner då.He,he!!

Hade jag varit kvinna hade jag blivit 82,4 år. Då hade jag dött på en Söndag. !!

www.expressen.se

Ni får scrolla en bra bit ner.
Antal svar på detta inlägg: 6
Här är er dödskalender. Så ni vet vilken dag det är dags. D en går visst till år 2028. Det räcker för dom flesta på Forumet

www.hf.rim.or.jp/~kaji/cal/cal.cgi?2018 - 9k

Den går visst till evighetens evighet. He,he!!

P.S Dom som fuskar lever inte året ut. Så se upp. He,he!!
Jag har gjort testet. Jag kommer att bli 82,4 år. Ja, men då har man några år på sig att förbereda allt. Det är ju ganska bra att veta ifall man skulle planera något så långt framåt i tiden.
Leiake, jag blir 78.7 år, 14 år äldre än någon blivit i min familj, som bestod av Mor Far och Bror. Men ingen av dem dog en naturlig död.
Krig alkoholism och cancer tog deras liv.
Annons
Jag som kvinna ska leva till 82,9 år , men som man bara till 74.7 år HUAMEJ!! Tur att jag är kvinna annars hade jag snart fått börja lämmna in.
Eftersom testet förutsatte att man var frisk, så skulle jag klara mig tills jag blir som genomsnittet 82.9 - eftersom jag inte är frisk så får jag nog dra av en del... Det är väl tur att man inte är en "silikontjej" för jag såg lite längre ner på sidan, att de dör i förtid. Det hade blivit mycket "förtid" det för min del...

Hur fick ni reda på vilken dag i veckan ni skulle dö? Jag måste ha missat det. Eller, man kanske får välja själv? Då vill jag dö på en onsdag. Jag gillar onsdagar.
Testen vissade 82.9.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem