Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Valencia Elfsborg

Valencia Elfsborg

Vad tror ni om mötet Valencia Elfsborg i fotboll
jag tror att Elfsborg kan skrälla
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Varför inte? Valencia har ju inte startat sin säsong och är väl inte igång ännu medans Elfsborg är i gång då. Men de har även lite slitna och småskadade spelare och Valencia har väl hyfsat friska och spelsugna lirare.
Efter matchen vet vi besked, ska försöka titta utan att somna i soffan.
Sen är det ju morden i Midsomer kl. 21:00.........
Kan Elfsborg hålla siffrorna nere, kanske göra ett mål o förlora med 2-1, då har de en stor chans, men rent logiskt bör det bli för svårt, men Jan_e har ett bra argument, för varför det skulle kunna sluta med ett ännu bättre resultat.

Heja ELFSBORG
jag har tippat en 1-1 match
Annons
Då drar jag till med 2-1 till Valencia.
Matchen är så "säker" nästintill, även om inget är säkert i sport. Så kan jag ju nämnda att oddsen på ett oddssättar-företag är 1.18 till Valencia och 16 gånger pengarna.

Jag tror att jag ska se på Tottenhem - Everton, känns som att det blir större spänning vid denna match.

FC Köpenhamn spelar ju även, det sänds på Viasatsport . Så då har man lite att zappa emellan
Du vet hur det är när man zappar.... man missar målen, och det andra som är sevärt i den/dom matcherna som inte är i bild!!!
Elfsborg vinner med 2-1
Jag har ju bott i Borås. Hörde när dom gjorde mål. Har aldrig varit på Ryavallen, men jag har gått förbi några gånger.

Elfsborg 3-1.
Måste bara tala om att jag tycker det är roligt att sport börjar diskuteras på IS, och att även kvinnor skriver.

Det var väl du Randolph som drog igång det, tror jag. Tack
Det behöver du inte tacka för Micke

Everton vann med brakseger, 1-3 blev slutresultatet, och jag är 45 kr rikare En hel kall öl på krogen, om man nu skulle gå ut på krogen vill säga Vilket jag inte gör.

Även imorgon så är det fullt med sport. Man UTD och Chelsea mm spelar. Har dock inte bestämt mig för vilken match jag ska se.

Tycker Drogba är underhållande att kolla på.

När det gäller Man City, så har ägaren begärt utelämnad (?) från sitt hemland i Asien, hörde jag på Sportcenter (Viasat Sport). Så får se hur detta resulterar i för Man City ev. framtid.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem