Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Fotbollsallsvenskan

Fotbollsallsvenskan

Jaa, då är det IFK Göteborg - Djurgården ikväll. Hur tror ni det går?

Jag hoppas på IFK Göteborg. Det är bara hoppas på att det inte blir något bråk bland legisterna..
Antal svar på detta inlägg: 3
Håller hårt på Göteborg, Stochholmslagen har aldrig varit omtyckta i Skåne, varken i förboll eller ishockey, möjligen gäller inte detta för Hammarby.

Göteborgs bortavinst med 5-0 i Kalmar imponerar, och Djurgården verkar också vara på topp.

Hoppas o tror på IFK.

Heja Göteborg
För mig som Göteborgare ,finns bara Änglarna osså GAIS förståss!!! tippar 2-1 för IFK, försiktig är jag,och håller tummarna!!
Matchen tog sig i halva stunden i första halvlek, så blev det bättre underhållande. Allsvenskan är inte riktigt lika intressant som Premier League även om Allsvenskan är intressent att se på, så är det inte riktigt samma känsla.

Men till matchen i halvlek, så tycker jag att Göteborg kunde fått in någon av sina möjligheter, visserligen så hade Djurgården vissa chanseri början av matchen. Så resultatet är väl "rättvist". Men fortsättningen ska bli intressant på denna match.

Har tippat på seger för Göteborg. Pensionär, då hoppas vi på 2-1 så är det klackarna i taket

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem