Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Hystriskt...

Hystriskt...

Tror snart jag vomerar om mina ögon en enda gång till tvingas falla över rader i massmedia angående det betydelselösa våpets Britney Spears liv och leverne...
Antal svar på detta inlägg: 8
Om henne tycker jag inte!!! Men Paris Hilton hänger med i alla fall 2 år till!!
Får mig att tänka på Uppblåsbara Barbara, bara till att släppa ut luften, gäller även Paris Hilton.

Det dröjer nog innan vi får en ny Meryl Streep, hon har i alla fall inte blivit berömd för sitt utseende, hon är en magnifik skådespelerska.
Det är väl ingen skillnad på dessa två bimbos??
Måste hålla med föregående talare (skrivare), Meryl Streep är en underbar skådespelerska!!
Annons
Snart tycker ni väl att Greta Garbo:s stumfilmer var bra. Fattar inte vad ni har emot Paris Hilton. Hon kan inte hjälpa att hon ser bra ut. Men jag tror inte håller formen gratis.

Jag vet att hon är " korkad". Men vad bryr jag mig. Jag vill bara titta.

Maryl Streep, vem är det?????

Jag får Googla. He,he!!
Suck!
Nu har jag Googlat på Meryl Streep. Har aldrig sett människan. He,he!!

www.askmen.com/women/actress_300/352_meryl_streep.html -

Jämföra henne med Paris Hilton. Suck, som du säger Joanna!!
Tycker att det är riktigt underhållande att läsa om Brittan Spjut.

Varför?

Kul att se hur det går när ett skivbolag ljuger ihop en image. Hon är en ren och skär bolagsprodukt utan egen vilja eller riktig talang. Hon har egentligen ingen bra sångröst, hennes talanger är endast att mima i sina musikvideos, dansa och se "het" ut. Hennes image var ju i början att hon var oskuld och väldigt kristen.

Sedan är det underhållande att läsa om hur ett "white trash" med åtskilliga miljoner på banken lever sitt liv.

Lika med: droger, festa, göra ungar som man inte kan ta hand om, raka av sig håret, gifta sig i Las Vegas för att sedan skilja sig något dygn senare, gifta sig en andra gång med ett totalt stolpskott som bara bränner hennes pengar, är inte detta underhållande, så säg..
Parklife !!

Håller med dig helt. Jag vet jag kollade hennes show på Haiti(tror jag).
200000 pers. var där och " glodde " på hennes mage.

Jag bytte kanal efter 3 minuter. Urdåligt. Då är Lill-Babs bättre. He,he!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem