Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Borde skaffa en ny del i forumet

Borde skaffa en ny del i forumet

Ja som ämnesraden säger så borde det införas en ny avdelning här på forumet typ "Dator relaterade frågor"

så istället för att folk skriver sånna inlägg lite här o var så skriver de dem på en samlad plats.

vad tycker resten av folket om den idéen?
Antal svar på detta inlägg: 9
Kan kanske vara en bra rubrik.
jag slungar Robs ide vidare
vad säger ni andra.
Håller med..bra ide :)
Förslaget är bra! Känner igen mig i dessa tankar. Hur själv varit inne ett antal gånger och brukar skriva under Internet.
Det kanske skulle finnas en liten omröstning vad besökarna på sidan skulle vilja ha för forum att diskutera i. Skall nog inte vara för många men någon till kanske inte hade varit fel.
Annons
Absolut!!!

Behovet finns, men skippa särskrivningen och kalla avdelningen "Datorrelaterade frågor" så blir jag och alla andra språkpoliser riktigt glada. =D
Hej, nu har jag uppdaterat forumet.

Jag har ändrat kategorin internet (som ja, var alldeles för luddig) till "Datorrelaterade frågor" och flyttat över ett par av inläggen som hör dit.

Tack för era tips, och hoppas det funkar bättre nu.

Har ni fler önskemål är det bara att posta dem här.

Mvh Daniel
Hej Daniel , du är helt otrolig , snacka om att ha fått huvudbry i dag så det räcker , men det här var bra.
Jag råkade köra precis när du uppdaterade sidan
Hoppas allt gick bra Göcke så att vi inte krockade med något!

=)

Håller just nu på att ta fram en ny sida för att posta inlägg.

Sådär nu har jag uppdaterat forumet lite till; bl.a. finns det nu en seperat sida om man vill skriva ett nytt inlägg.
Mvh
Daniel
nemas problemas, det var bara så typiskt mej att hamna mitt i uppgraderingen, jag fick splittade fönster och olika inlägg om vart annat så jag såg i kors ;)

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem