Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Olustigt

Olustigt

Här får man höra på radion att det har hänt nåt fruktansvärt 2 minuter från min bostad!!!! Det är tydligen en misshandel som har lett till dödsfall i ett radhus här i Klockaretorpet, Norrköping. Det är så man ryser. Usch!! Och barn har visst sett allting också till råga på allt.
Antal svar på detta inlägg: 5
Det är visst pappan som har misshandlat mamman till döds. Stackars barn som har sett alltihop!! Usch så mycket tragiskt det finns runt hörnet.
Det är fruktansvärt Joanna! Får olustkänslor av att jag kanske kan veta vem familjen är då jag tidigare jobbade som socialarbetare i just det området!
Änmer olustigt blir det ju´när det händer så när inpå där man själv lever.Allt blir mer verkligt! Barnen,barnen hemska tanke vilken tragedi!!!
Annons
Ja o det värsta är att detta bara fortsätter o fortsätter. Läste häromdagen om den 11 årige pojken som slogs ihjäl av några barn i England.

Tyvärr kommer vi nog aldrig åt sådant här, tror inte att någon slår ihjäl en annan person, om han är vid sina sinnes fulla bruk, troligen är det något i hjärnan som de flesta av oss har en spärr emot, men som de som gör sådant här saknar.

Men visst är det fruktansvärt, speciellt för barnen.
Jag tror att du har rätt - jag inte att man kan vare sig stoppa det eller förhindra det. Det är något som "slår snett" och jag tror inte att någon som begår mord är vid sina sinnens fulla bruk. Inte just då...

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem