Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Trosor och kalsonger

Trosor och kalsonger

He,he!!

Äntligen börjar dom fatta misstankar om att hipphopp-modet är anstötligt i USA. Böter på att visa underkläder på grund av " gällivarehäng ".

Detta har jag väntat på länge. Äntligen kan jag köpa billiga kalsonger på Dressman, utan att skämmas. Jag tycker rumpan hänger utan att behöva framtona denna kroppsdel.

Köp tajta jeans nu. Dom är billiga.
Antal svar på detta inlägg: 6
Jag har köpt Björn Borg kalsonger till mitt barnbarn, där finns fin dekoration på baksidan, för att jeansen ska sitta lite nedanför midjan så att denna dekorationen ska synas!! Helt tokigt ! Inte ser det trevligt ut,men än är det ju´ inte förbjudet här. Billiga är de inte 349,00 för två par xxs kalsonger! Nu kanske det inte blir så poppis här heller att ha´ned hasad byxa då har det kanske inte någon betydelse vad det är för märke,och därmed billigare. Låter bra tycker jag.
Leiake, du vet väl att med åren så drar sej kroppen söderut?? Allt ramlar ner och hänger, snart sitter öronen på höfterna! Det hjälper alltså inte att du går ett par timmar varje dag, du har fått hängröv ändå!
amerikanare... de tycker att allt i livet är anstötligt och gör det mesta olagligt... Jag har aldrig skådat ett prydare folk!
Annons
Hängröv!!!

Det heter lite platt nedsjunket säte. Och inget annat!! Ha,ha,ha!!

Om jag fattar lillie rätt, så gillar hon karlar med " gällivarehäng ". Då är hon den enda kvinnan i Sverige som lider av den åkomman.
Du har nog fattat mig fel - jag "gillar inte" (dvs attraheras inte av) män över huvudtaget, vare sig de har hängröv eller inte. Så eventuell "sjuka" får du behålla för dig själv.

Vad jag retar mig på här, är det amerikanska sättet att förbjuda allt "opassande", att haka upp sig på kläder, eller bristen på dem, medan vapen och våld handlar om "frihet att vara amerikan" och måste skyddas i konstitutionen.
Håller med, dålig konsikvens,om vad som är tillåtet och förbjudet.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem