Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Hitta E-Postadresser

Hitta E-Postadresser

Hej. Är Det Någon som vet om det Finns en SÖKMOTOR för E-postadresser på Svenska Privatpersoner.
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: 1 2 Nästa »

Det har funnits en sökmotor på Telia, men jag tror att den är borttagen, så jag vet inte om det finns någon.
/ Jan
http://www.annalindhbiblioteket.se/internet_search/email.asp
Kenna!!

Det enda sättet jag vet är att ringa den man efterfrågar och be att få att vedebörandes adress.

Mig veterligt så finns det inget register över samtliga e-mailadresser. Där det finns, så är det frivilligt. Men det verkar som folk är rädda för att registrera sin mailadress. Medans deras bostadsadress är offentlig. He,he!!

Hotmail hade ett frivilligt register som prov. Men det rann ut i sanden. Tror jag.

Annons
osaken är ju ganska enkel,, ingen vill stå som leverantör av adresser till spamleverantörer.
Göcke!!

Om du kommer ihåg när min mail varnade mig för dig, som en potentiell spam -leverantör. He,he!!

Det är något i din adress som associerar till sex. Undrar vad det är.???

Jag vet " göka ". Ha,ha!!
du kan då få till det Leiake
blandar du inte ihop nicket och mailadressen
Like barn leiake bäst
Göcke!!

Ha,ha!! Du har så rätt!! Jag blandar friskt!!

alandia!!

Du har infört autodidakt i min hjärna. Men när jag försöker förklara vad det betyder så blir jag missförstådd av min omgivning. Då är det lättare att säga att allt jag lärt mig om datorer har skett genom INTERNETSTART. Det är troligen därför jag är så bra. He,he!!

Autodidakt= självlärd, för nytillkommna tittare.
INTERNETSTART i all ära, men nog bidde man rätt "enspråkig" ifall det inte funnits andra kunskapskällor.
Min mormor sa alltid: "lär dig nåt, pöjk" å de gjorde jag!
alandia!!

Jag försöker vara tillmötesgående och vänlig. He,he!!
Jag har faktiskt en facktidning oxå.

Min mor sa alltid: Du blir nåt stort. OK! Hon hade rätt. Jag väger 84 kg.!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem