Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Har ni irriterande grannar

Har ni irriterande grannar

He,he!!

Detta är nog en tråd som blir lång. Fy f-n för överaktiva grannar. Dom spikar dag och natt. Dom bygger uterum som ingen sitter i. Efter det så bygger dom en POOL som ingen badar i. osv.

Detta vansinne med att bygga själv, har gjort villasamhällen omöjliga i att bo i. Tacka" VI i Villa för det ". Den här Timell är en orm i Edens lustgård. Han bara luras. Bygger en altan på 14 minuter med inbyggd grill samt sjöutsikt utan att någon sjö ligger i närheten.

Men jag har ett tips. Just nu sitter jag med konsertöronproppar för någon av mina grannar har tagit en grogg eller två. Blivit lite aktiv. Vad skall jag han göra. Jo!! Han måste ut och spika, och reta grannarna.

Dessa öronproppar är för dj--la bra. Dom är gröna med en sladd som som hänger under hakan. Är tvättbara. Håller troligen i flera år.

Tryck inte in dom för långt bara. Men det känner ni själva. He,he!!
Antal svar på detta inlägg: 10
Japp! En man som super, har varit nära att tända på huset när han slocknat med ciggen tänd, som skriker och försöker skrämma alla som han ser som svagare än honom själv (barn, gamla...), som kissar i grannarnas brevlådor när de klagat på honom, som drar dit en massa andra missbrukare på diverse fester och som har "björnar" som han är skyldig pengar. Nu betalar han tydligen hyran i tid, så bostadsföretaget påstår sig ta sitt "samhällsansvar" och vill inte avhysa honom. Grrrr man blir rasande.

Han får alla morgonpigga hemmafixare, nattsuddande festprissar, hundar och kolikbarn att verka som lätta aftonbriser...
Måste återkomma om dessa hörselskydd. Har hittat adressen.

www.earstore.se/kategori44-Horselskydd-oronproppar-ateranvandbara.h
tm - 18k

Antagligen så är samtliga grannar medlemmar på IS. För nu är det tyst.He,he!!

Mina heter tydligen Fusion. Ni som har problem. Prova!!!
leiake är inte vittsen med sladden att den ska vara bakom nacken så du kan hänga öronpropparna runt halsen? Har du den runt halsen så kan du ju lika gärna dra bort sladden. :)
Annons
Rob!!

Du har så rätt. He,he!!

Detta är så nytt för mig. Öronproppar!! När man har åldersbetingad nedsatt hörsel.

Du menar att jag skall strypa mig. Det vågar jag inte. He,he!!
strypa dig?????? ähummmm..... hurdå?
Leiake, jag har fortfarande grannen ovanför, med hunden som kissar på hennes balkong och låter det rinna ner i min balkonglåda.

Tydligen inte mycket att göra åt, hyresvärden säger att jag skall prata med henne, och när jag gör det förnekar hon att det någonsin hänt.

Får väl slänga in något giftigt i brevlådan, nej bara skojar, det är som tidigare sagts inte hundens fel, bara att konstatera att vissa människor inte skulle få ha djur.
Är du säker på att det är hunden?
HaHA, nej helt säker kan jag ju inte vara.

Det kallar jag för äkta skånsk humor!
Micke , Du får skrapa upp lite och skicka till analys! Å andra sidan är det hyresvärden som ska tala med henne. Eftersom det har pågått en längre tid så måste det satt sina spår på hennes balkong, vilket värden inte borde tolerera.
Problemet är att han just hyrt ut en lokal i huset till henne, en ganska svåruthyrd sådan, så han vill väl inte rikta klagomål mot henne för tillfället, men händer det igen, så får jag väl kontakta hyresgästföreningen, även om jag inte har så stark tro på dem.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem