Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Snattar ni godis i butiken

Snattar ni godis i butiken

Ha,ha!!

Jag försöker att låta bli. Men det går inte. Tror att dom vill att man skall snatta lite. En stor plastgrunka med 1 ton goda nötter står så perfekt till så att man kan inte låta bli.

Jag har varit kund i samma affär,troligen i 40 år, med vissa avbrott. Om jag nu skulle "torska" , vilket är osannolikt. Då mister dom ju en kund.

Tror ni som jag??? Dom vill att vi skall trivas, och snatta en godbit när vi handlar våra förnödenheter. He,he!!

Idag tog jag inget, för ägaren stod vid plastpelaren med nötter. Ha,ha!!!
Antal svar på detta inlägg: 8
Näe..................men gärna några vindruvor!
näeee har inge behov av att snatta
Skulle aldrig få för mig att ta vindruvor, nötter, godis eller annat självplock. Ser ibland att en del gör det och tycker det är fruktansvärt dålig stil.
Annons
Inte förän jag såg en bild på Göra P. hade jag en tanke på att man kunde göra så. Har inte någon tanke på att göra det nu heller!
Det var förskräckligt vad ni visslar!!!!!!!!!!!!!!
Jag har sett dom som snattat lösgodis,smakat på det spottat ut det och lagt tillbaka det igen
Vargo!!! Du skojar!!! Eller??Näää, é det sant! Fy.
Snattat, nej det har jag aldig gjort. En annan sak som retar mig i livsmedelsaffärerna är de kunder, som t.ex köper ett paket smör och ångrar sig, istället för att lägga tillbaka den där de tog den, så stoppar de in den i en hylla med andra varor, t.ex bröd.

Mycket dålig stil!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem