Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Klabb med Outlook

Klabb med Outlook

Kan inte öppna något i Outlook Express Om man klickar på någon länk eller fil händer inte nått alls vad kan de vara för inställning som är fel Kör AVG som virusskydd vet inte om det är de som spökar Tacksamm för tips
MVH Jinsson
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3 Nästa »

jinsson , då kommer nästa fråga, vilken servicepack har du på XP
och vilken version av IE du kör
Har laddat ner alla uppdateringar som har varit tillgängliga för XP Home
veriation av IE 6.0. 2800.1807 om de är infot i IE:s hjälpflik
först ska du uppgradera til ie7 de e den senaste versionen kolla på microsoft.se/downloads

har du ett säerhets center på din dator då har du sp2( servicepack2 som är de aktuella)
om inte du har ett servicecenter på din dator har du förmodligen sp1 som är innaktuellt
hör av dig om de hjälpte
Annons
Har servicecenter på datorn ska prova att ladda ner IE 7.0 (finns de på Svenska?? ) när jag kommer hem från jobbet så får vi se
Kom på en fråga om IE 7.0 Har de någon betydelse om man har 6.0 eller 7.0 för Outlook Express funktioner??
MVH Jinsson
IE och Outlook Express , har en koppling när du skall öppna länkar i Outlook Express , eftersom den då anropar IE. osv.
uppgraderar du IE6 till I7 så har du den senaste versionen av IE, men en del av problemen kan vara kvar, men det kan knappast skada att uppgradera. IE7 finns på svenska och som du laddar ned från Microsoft.

en del av bekymren du tidigare nämt , finns som KB artiklar, och har kommit till i anslutningar vid tidigare uppgraderingar av IE och Outlook Express mm.

en del andra har med själva inställningarna i Outlook Express och i IE att göra.
Sitter på jobbet nu men mistäker att jag hat 7.0 på den datorn de gäller är det de IE som liknar Vistas verriant .Kan man installera om de igen så att man skriver in filer som kanske av mistag (dummhet ) följt med när jag avinstallera Mozzila
du kan radera ie7an å ladda ner den senaste versionen ja prova å se
hör av dig
Nu har jag hållt på med en massa tester å ominstalleringar både på IE å outlook express
Prova att köra in Thunderbird men samma klabb kan fortfarande inte komma in på länkar å sidor/info som man brukar
Verkar ju lite drastiskt att köra om hela XP men de verkar som de är enda sättet kom gärna med fler tips
MVH Jinsson
har du kontrollerat att det inte är din säkerhet som spärrar den funktion du pratar om.
i outlook express finns de under verktyg/alternativ/säkerhet

har du popupblockering igång?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem