Jag har en mobil Siemens M65. Jag har tagit över den här mobilen från en tjej Malin. Malin har en kompis Lotta som tidigare låg inlagd i min telefons telefonlista. När jag tog över mobilen så raderade jag alla gamla telefonlistor som låg sparade i mobilens minne.
För 2 dagar sen så ringde väckning på mobilen kl 07.10 med en signal som jag inte kände igen och det stod Lotta på displayen. Jag har inte nån Lotta i min tel.bok. När signalen slutat så tittade jag i ringlistan och det stod Lotta missat. Bläddrade för att kunna hitta Lotta i tel.boken men hon fanns inte där. Gick tillbaka till missade samtal men då fanns inte samtalet/väckningen från Lotta kvar där.
Samma sak hände imorse vid samma tid.
Förklara det här nån!
För 2 dagar sen så ringde väckning på mobilen kl 07.10 med en signal som jag inte kände igen och det stod Lotta på displayen. Jag har inte nån Lotta i min tel.bok. När signalen slutat så tittade jag i ringlistan och det stod Lotta missat. Bläddrade för att kunna hitta Lotta i tel.boken men hon fanns inte där. Gick tillbaka till missade samtal men då fanns inte samtalet/väckningen från Lotta kvar där.
Samma sak hände imorse vid samma tid.
Förklara det här nån!
Antal svar på detta inlägg: 4
Jag tror du får ringa teleoperatören och snacka me dom , dom kan ha det kvar hos sig eller prata me Malin som kan prata me Lotta så att hon kan fixa det .
Kolla upp oxå så du inte får betala för dom väckningarna för jag har för mig att det kostar och då kan det bli ganska dyrt för dig .
Kolla upp oxå så du inte får betala för dom väckningarna för jag har för mig att det kostar och då kan det bli ganska dyrt för dig .
Men vad har väckningen med vem du har i telefonlistan att göra? Väckning/påminnelser kan man lämna på många mobiler.. Det har inget med telefonlistan att göra.. Att det låg i telefonlistan lät däremot lite mysko.
Jag har löst problemet själv och förstått vad som händer tror jag.
Följande är fakta:
Tel ringer med alarmsignal kl 07.10 varje morgon
Det står Lotta på ringlista
Lotta finns inte med tel.lista nu men har funnits där tidigare
Problemet är orsakat av bristande logik i programmet
Gissa vad felet är!
Första med rätta svaret här vinner mitt hederspris.
Lösning i morrn
Följande är fakta:
Tel ringer med alarmsignal kl 07.10 varje morgon
Det står Lotta på ringlista
Lotta finns inte med tel.lista nu men har funnits där tidigare
Problemet är orsakat av bristande logik i programmet
Gissa vad felet är!
Första med rätta svaret här vinner mitt hederspris.
Lösning i morrn
Annons
Simkortets minne, men inte överfört till telefonminnet?
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem